Welkom. Uw laatste bezoek was donderdag 09 september 2010 14:39.

Snel inloggen of registreer uzelf - (Wachtwoord vergeten?)

1. Villa Achterwerk
  2. Villa Achterwerk (FORUM GESLOTEN)
  3. Jouw Mening
  4. meer anime op tv

Dit onderwerp heeft 107 reacties, en bestaat uit 5 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 5.
De laatste reactie is geplaatst op 19-01-2008 09:24.

meer anime op tv

1. IchigoKurosaki
    Afbeelding van IchigoKurosaki
    Anime rules 4 ever more Anime!

ja vind je

yesterday whas a mistery today an gift and over the rainbow you saw a fist!!!!!!!! (*bang*)

2. IchigoKurosaki

bedoel vind ik ook

yesterday whas a mistery today an gift and over the rainbow you saw a fist!!!!!!!! (*bang*)

3. komt mijn nichtje van 6 op mijn kamer en kijk naar pokemon poster: 'heb jij poster van stomme pokemon?' ik: 'ja' ik denken: 'jij kleine (...)' ja sorry ik kan er slecht tegen als iemand animes beledigt ofzo XD maar ieder zijn eigen mening. dat respecteer ik ook hoor. maar mijn nichtje is heel erg verwend dus ze is... iets anders dan de meeste 6jarigen(eerlijk waar)

4. IchigoKurosaki

ja kan wel maar ik denk dat zei niet veel krijgt of ze haat je en wil gemeen tegen je doen

5. witchy_willie
    Afbeelding van witchy_willie
    maho maho maho ^^

das hetzelfde als dat sommige mensen mn gravitation tas uitlachen omdat ze hem zien als iets van pokemon

willie heeft gesproken! tam tam tam tam...

6. IchigoKurosaki

of ze vind het belachelijk dat iemand van weet niet zo oud nog pokemon heeft

7. kijk, ze heeft nog twee oudere broers die pokemon spelletjes spelen op de gameboy(weetniet welke). waarschijnlijk vindt ze daarom pokemon niet leuk. maar mijn broertjes spelen ook pokemon spelletjes maar toch vind ik pokemon leuk. nou ja van die spelletjes begrijp ik niet zo veel. :crazy:

8. witchy_willie
    maho maho maho ^^

die spelletjes zijn leuk ^^
    k heb yellow en silfer

9. IchigoKurosaki

ik heb die twee allerniewste op ds heb ds omgebouwd dus alles is gratis voor mijn om te spelen

10. ik heb alleen eens een keertje crystal gespeeld. die van mijn broertje. oh en IchigoKurosaki ik had het met dat msn verkeerd begrepen ik ga je ook ff toevoegen hoor ;)

11. witchy_willie
    maho maho maho ^^

ik vraag me wel af wanneer je zo'n pokemon spel nou uit gespeelt hebt

12. IchigoKurosaki

als je van alle gyms hebt gewonnen

13. NekoChan_X
    Afbeelding van NekoChan_X
    NOODLES! O.O

WaarSchijnlijk kOmt in Januari of Februari ''InuYasha'' op de nederlandSe tv n_n

When You Kiss Me, And Say I Love You, I'll End Up Believing You...[Loveless]

14. Sailor Moon
    Afbeelding van Sailor Moon
    de ramenjunkie

volgend jaar komt de manga daarvan ook

www.narutoneochronicles.tk www.manga-dream.tk

15. witchy_willie
    maho maho maho ^^

manga is goed tv serie slecht.. in nederlandse handen dan

16. serieus? inuYasha? alleen de manga kwam in NL toch?

17. weet je ook op welke zender?

18. ben je niet in de war met de manga? die gaan ze ook in 2008 naar NL brengen(dubbele post, sorry)

19. IchigoKurosaki

Wat is dat InuYasha???

20. dat is een anime ik ben het (nog) niet aan het kijken. ik weet alleen dat het gaat over inuyasha, die is half demon half mens, en krijgt een liefdesrelatie(ofzoiets) met een meisje. 167 afleveringen en 4 films. dat is alles wat ik eigenlijk weet... XD

21. IchigoKurosaki

ahummm..... en eindelijk iemand uit onze klas die ook van anime houd nu =]

22. Roos!!
    Afbeelding van Roos!!
    ( /|\ )

Gelukkig. Zonder manga geen leven he? pfff stelletje verslaafden :P

when the moon is shining, when the wolfs are crying, when the bats are flying, then I.........sleep ^^

23. IchigoKurosaki

ja hoor

24. witchy_willie
    maho maho maho ^^

otaku = goed ^^ nouja... eigelijk niet xD

25. abhorsen

Ik zou graag ook meer anime op TV willen zien.. heb al eens een mailtje nar jetix gestuurd mar ze schreven dat ze alleen concentreerde op leeftijd groepen tussen 4-14jaar =/ dus ik probeer het hier maar.. ik vroeg me af waarom er zo weinig anime te zien is. is het omdat veel denken dat het voor kids is en het uiteinderlijk toch iets te geweldadig voor ze is? en ouders klagen? =p
    ik zou alles doen voor een paar vette series op tv te zien, zoals...
    Full metal alchemist een van de beste =)
    naruto natuurlijk... war blijft tie nou, die serie is zoo populair en wordt als maar beter. zon 263eps uit nou.
    bleach
    Hellsing OVA's >;)
    DragonballZ ik zet em er toch maar bij, echt brute stemmen in et engels (die van funimation dan)
    ik heb al deze zooi al op me pc staan mar toch zou zo vet zijn om op tv te zien xD
    achja, hier zijn in ieder geval een paar tips =)