Welkom. Uw laatste bezoek was donderdag 09 september 2010 14:39.
Dit onderwerp heeft 107 reacties, en bestaat uit 5 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 5.
De laatste reactie is geplaatst op 19-01-2008 09:24.
meer anime op tv
- Geplaatst op zaterdag 01 december 2007 19:38ja vind jeyesterday whas a mistery today an gift and over the rainbow you saw a fist!!!!!!!! (*bang*)
- Geplaatst op zaterdag 01 december 2007 19:38bedoel vind ik ookyesterday whas a mistery today an gift and over the rainbow you saw a fist!!!!!!!! (*bang*)
- Geplaatst op zaterdag 01 december 2007 20:22komt mijn nichtje van 6 op mijn kamer en kijk naar pokemon poster: 'heb jij poster van stomme pokemon?' ik: 'ja' ik denken: 'jij kleine (...)' ja sorry ik kan er slecht tegen als iemand animes beledigt ofzo XD maar ieder zijn eigen mening. dat respecteer ik ook hoor. maar mijn nichtje is heel erg verwend dus ze is... iets anders dan de meeste 6jarigen(eerlijk waar)
- Geplaatst op zondag 02 december 2007 07:46ja kan wel maar ik denk dat zei niet veel krijgt of ze haat je en wil gemeen tegen je doenyesterday whas a mistery today an gift and over the rainbow you saw a fist!!!!!!!! (*bang*)
- Geplaatst op zondag 02 december 2007 10:43das hetzelfde als dat sommige mensen mn gravitation tas uitlachen omdat ze hem zien als iets van pokemonwillie heeft gesproken! tam tam tam tam...
- Geplaatst op zondag 02 december 2007 16:07of ze vind het belachelijk dat iemand van weet niet zo oud nog pokemon heeftyesterday whas a mistery today an gift and over the rainbow you saw a fist!!!!!!!! (*bang*)
- Geplaatst op zondag 02 december 2007 18:01kijk, ze heeft nog twee oudere broers die pokemon spelletjes spelen op de gameboy(weetniet welke). waarschijnlijk vindt ze daarom pokemon niet leuk. maar mijn broertjes spelen ook pokemon spelletjes maar toch vind ik pokemon leuk. nou ja van die spelletjes begrijp ik niet zo veel.

- Geplaatst op zondag 02 december 2007 18:24die spelletjes zijn leuk ^^
k heb yellow en silferwillie heeft gesproken! tam tam tam tam... - Geplaatst op maandag 03 december 2007 15:22ik heb die twee allerniewste op ds heb ds omgebouwd dus alles is gratis voor mijn om te spelenyesterday whas a mistery today an gift and over the rainbow you saw a fist!!!!!!!! (*bang*)
- Geplaatst op dinsdag 04 december 2007 15:30ik heb alleen eens een keertje crystal gespeeld. die van mijn broertje. oh en IchigoKurosaki ik had het met dat msn verkeerd begrepen ik ga je ook ff toevoegen hoor

- Geplaatst op dinsdag 04 december 2007 16:09ik vraag me wel af wanneer je zo'n pokemon spel nou uit gespeelt hebtwillie heeft gesproken! tam tam tam tam...
- Geplaatst op dinsdag 04 december 2007 16:12als je van alle gyms hebt gewonnenyesterday whas a mistery today an gift and over the rainbow you saw a fist!!!!!!!! (*bang*)
- Geplaatst op donderdag 06 december 2007 16:08WaarSchijnlijk kOmt in Januari of Februari ''InuYasha'' op de nederlandSe tv n_nWhen You Kiss Me, And Say I Love You, I'll End Up Believing You...[Loveless]
- Geplaatst op donderdag 06 december 2007 18:41volgend jaar komt de manga daarvan ookwww.narutoneochronicles.tk www.manga-dream.tk
- Geplaatst op donderdag 06 december 2007 19:48manga is goed tv serie slecht.. in nederlandse handen danwillie heeft gesproken! tam tam tam tam...
- Geplaatst op vrijdag 07 december 2007 16:25serieus? inuYasha? alleen de manga kwam in NL toch?
- Geplaatst op vrijdag 07 december 2007 16:25weet je ook op welke zender?
- Geplaatst op vrijdag 07 december 2007 16:44ben je niet in de war met de manga? die gaan ze ook in 2008 naar NL brengen(dubbele post, sorry)
- Geplaatst op dinsdag 08 januari 2008 20:05Wat is dat InuYasha???yesterday whas a mistery today an gift and over the rainbow you saw a fist!!!!!!!! (*bang*)
- Geplaatst op woensdag 09 januari 2008 19:45dat is een anime ik ben het (nog) niet aan het kijken. ik weet alleen dat het gaat over inuyasha, die is half demon half mens, en krijgt een liefdesrelatie(ofzoiets) met een meisje. 167 afleveringen en 4 films. dat is alles wat ik eigenlijk weet... XD
- Geplaatst op donderdag 10 januari 2008 17:22ahummm..... en eindelijk iemand uit onze klas die ook van anime houd nu =]yesterday whas a mistery today an gift and over the rainbow you saw a fist!!!!!!!! (*bang*)
- Geplaatst op donderdag 10 januari 2008 20:04Roos!!
( /|\ )
Gelukkig. Zonder manga geen leven he? pfff stelletje verslaafden
when the moon is shining, when the wolfs are crying, when the bats are flying, then I.........sleep ^^ - Geplaatst op zaterdag 12 januari 2008 10:01ja hooryesterday whas a mistery today an gift and over the rainbow you saw a fist!!!!!!!! (*bang*)
- Geplaatst op woensdag 16 januari 2008 17:02otaku = goed ^^ nouja... eigelijk niet xDwillie heeft gesproken! tam tam tam tam...
- Geplaatst op zaterdag 19 januari 2008 09:24abhorsenIk zou graag ook meer anime op TV willen zien.. heb al eens een mailtje nar jetix gestuurd mar ze schreven dat ze alleen concentreerde op leeftijd groepen tussen 4-14jaar =/ dus ik probeer het hier maar.. ik vroeg me af waarom er zo weinig anime te zien is. is het omdat veel denken dat het voor kids is en het uiteinderlijk toch iets te geweldadig voor ze is? en ouders klagen? =p
ik zou alles doen voor een paar vette series op tv te zien, zoals...
Full metal alchemist een van de beste =)
naruto natuurlijk... war blijft tie nou, die serie is zoo populair en wordt als maar beter. zon 263eps uit nou.
bleach
Hellsing OVA's >;)
DragonballZ ik zet em er toch maar bij, echt brute stemmen in et engels (die van funimation dan)
ik heb al deze zooi al op me pc staan mar toch zou zo vet zijn om op tv te zien xD
achja, hier zijn in ieder geval een paar tips =)
Dit onderwerp heeft 107 reacties, en bestaat uit 5 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 5.
De laatste reactie is geplaatst op 19-01-2008 09:24.

Anime rules 4 ever more Anime!
maho maho maho ^^
NOODLES! O.O
de ramenjunkie