Welkom. Uw laatste bezoek was donderdag 09 september 2010 14:40.
Dit onderwerp heeft 398 reacties, en bestaat uit 16 pagina's. U bent momenteel op pagina 16 van 16.
De laatste reactie is geplaatst op 16-01-2008 16:52.
Emo
- Geplaatst op donderdag 22 februari 2007 17:17Luna-Chan
-=-Japan freak-=-
k wil nie vaag doewn ,maar ik ben punk zouden punkers (ja we love rock 2quote:
*Ichigo* schreef op 12 januari 2007 @ 18:38:
nien, bijna alle rockers hebben een hekel aan emo's
en een ander groot aantalook
) ook een hekel moete hebbe aan emo's Kijk ik hou r niet van maar ik ken iemand die wel emo is waar ik goed mee kan opschieten duzz ehh... volgens mij klopt dahh niet echt-=-Japan freak-=- - Geplaatst op donderdag 22 februari 2007 21:45niet de emo als mens, maar de emo als emo. je zegt al zelf, je houdt er niet van.~ Fairytales in my mind ~
- Geplaatst op zondag 25 februari 2007 15:26*Ichigo*
prrrrrrrbijna alle rockers.ik wet niet waarom mara tis en feit
als ik op school vraag wat vind je van emos is t van
ulll die zijn manisch depressief enzo~* mew mew *~ [img]http://www.toonshill.it/cartoni_animati/cartoni_2000/mew/foto/mewmew.gif[/img] - Geplaatst op zondag 06 mei 2007 12:11xemorocksehm..Ohmygod! dit is best dom... komopzeg.. laat emo's gwn :l
echt zielig om ze te gaan afkraken, ze zijn altijd vet hot!
Hoe moet je btw een icon toevoegen xD
Ciaoawesome? - Geplaatst op maandag 07 mei 2007 20:05Roos!!
( /|\ )
http://www.youtube.com/watch?v=XEJDGLF-e18
ken de tekst bijna uit mn hoofd ='D
((btw zielig om ze af te kraken? wtf, ze vinden zichzelf zielig.. ze vragen erom hoor))when the moon is shining, when the wolfs are crying, when the bats are flying, then I.........sleep ^^ - Geplaatst op donderdag 10 mei 2007 18:12oh geweldig lied XD die ken ik ook zo goed als uit mn hoofd XDwillie heeft gesproken! tam tam tam tam...
- Geplaatst op vrijdag 11 mei 2007 17:29Roos!!
( /|\ )
hahaha
"cause an emo is one step below travestic" hahawhen the moon is shining, when the wolfs are crying, when the bats are flying, then I.........sleep ^^ - Geplaatst op vrijdag 11 mei 2007 21:43XDwillie heeft gesproken! tam tam tam tam...
- Geplaatst op zaterdag 12 mei 2007 13:42Roos!!
( /|\ )
when the moon is shining, when the wolfs are crying, when the bats are flying, then I.........sleep ^^ - Geplaatst op donderdag 28 juni 2007 12:38gaatjeniksaanWhaaaa Lol en wat zijn jullie dan Gothic,Skater? Daar vallen ook dingen over te lullen hoor!
Me eerste en laatste post want dit is een kinder forum
Ik neem aan dat jullie dat ook zijn als je hier post he:)
Tering emo jongens zijn homo tuurlijk ik kan er zat die dat niet zijn!!
Kijk eerst maar eens naar jezelf dan pas commetaar leveren!!
De meeste mensen die lopen te mauwen over een ander zijn zelf mega zielig
en proberen zich daardoor toch weer wat beter te voelen!!!
Maar zo als ik al zee gaan jullie maar verder op een site forum praten (die voor kinderen van 4 tot 10 is )
Ik lach jullie zo hard uit he
niet normaal!!!
Whahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahha - Geplaatst op donderdag 28 juni 2007 12:45... wat nou kinder forum?
en dit is een forum waar je je mening kan geven, dus commentaar mag..
ik lach nu naar jou ^^ hahahawillie heeft gesproken! tam tam tam tam... - Geplaatst op vrijdag 29 juni 2007 09:02check
dat gaat je niks aan gaatjenixaan ik stalk deze web ook nu 2 jaar maaruh.. ze zijn wel gezellig om mee te klessen bessen en pin pam petik zal niet 2x dezelfde fout maken die ik ooit maakte - Geplaatst op vrijdag 29 juni 2007 11:47-Je kan niet spellen en niet praten
Gelukkig kunnen de "kinderen" die hier normaal komen dat wel.
-Je doet precies wat je een ander verwijt.
Gelukkig doen de "kinderen" die hier normaal komen dat niet.~ Fairytales in my mind ~ - Geplaatst op zaterdag 30 juni 2007 12:10katyliciousOmg wat zitten jullie te zeiken zeg
Je hoeft mensen toch niet in een hokjes te plaatsen
&Dan noch laat iedereen in z'n waarde;)
En loop niet ze zeiken dat standaart emo's homo zyn ofzo want ik
ken er zat die niet homo zijn
&nee iedereen is anders, dus hoe kun je dan ooit normaal zijn?? - Geplaatst op zondag 08 juli 2007 22:26Vaag__Jumpstyle zuigt,Rock ROCKT!<Mán, op dit forum zijn echt veel hokjesgeesten.. O__o''
Zucht, wéér een nieuwe wereld voor mij om op te knappen XD
*Haha? XD*Vaagheid is voor altijd ;) - Geplaatst op maandag 03 december 2007 13:55lithiumprincessHej sowie
Vind jij dit nou de perfecte omsgrijving van emo?
K niet egt eigelijk je hoeft niet gelijk emo te zijn en volgens jou besgrijving is iedereen gelijk al emo, kbedoel k ben ook emo nja meer punk maar iedereen vind et emo.. ik wil geen selfmoord..
en zou et ook niet doen.. emo boys hoeven niet gelijk homo te zijn dan is kwart van de wereld al weer homo.. een dagboek is tog niets miss mee? of wel dan? kbedoel je moet ergens je gevoel kwijt en niet een huilebalkje zijn soals mensen wels sijn omdat ze et nerges kwijt kunne
ben benieuwd wat j hierop te segge heb..
xXx - Geplaatst op maandag 03 december 2007 15:27ben hier wel heel erg uit toppicyesterday whas a mistery today an gift and over the rainbow you saw a fist!!!!!!!! (*bang*)
- Geplaatst op maandag 03 december 2007 16:42
quote:
lithiumprincess schreef op 03 december 2007 @ 13:55:
Hej sowie
Vind jij dit nou de perfecte omsgrijving van emo?
K niet egt eigelijk je hoeft niet gelijk emo te zijn en volgens jou besgrijving is iedereen gelijk al emo, kbedoel k ben ook emo nja meer punk maar iedereen vind et emo.. ik wil geen selfmoord..
en zou et ook niet doen.. emo boys hoeven niet gelijk homo te zijn dan is kwart van de wereld al weer homo.. een dagboek is tog niets miss mee? of wel dan? kbedoel je moet ergens je gevoel kwijt en niet een huilebalkje zijn soals mensen wels sijn omdat ze et nerges kwijt kunne
ben benieuwd wat j hierop te segge heb..
xXx
ik vind dat je gelijk hebt.
volgens mij is idereen wel een beetje emo somswillie heeft gesproken! tam tam tam tam... - Geplaatst op dinsdag 04 december 2007 16:09o ja???
ik hoor bij de debiele eenheid
yesterday whas a mistery today an gift and over the rainbow you saw a fist!!!!!!!! (*bang*) - Geplaatst op woensdag 02 januari 2008 17:37Roos!!
( /|\ )
ik ook
*boks*when the moon is shining, when the wolfs are crying, when the bats are flying, then I.........sleep ^^ - Geplaatst op dinsdag 08 januari 2008 19:52xD Yippie mijn vriend beweert dat zijn hele leven debiel is xDyesterday whas a mistery today an gift and over the rainbow you saw a fist!!!!!!!! (*bang*)
- Geplaatst op donderdag 10 januari 2008 20:26Roos!!
( /|\ )
debiel.. eerder prettig gestoord
when the moon is shining, when the wolfs are crying, when the bats are flying, then I.........sleep ^^ - Geplaatst op zaterdag 12 januari 2008 10:10lol hoe *boks*yesterday whas a mistery today an gift and over the rainbow you saw a fist!!!!!!!! (*bang*)
- Geplaatst op woensdag 16 januari 2008 16:52ik werd vandaag alto genoemd XDwillie heeft gesproken! tam tam tam tam...
Dit onderwerp heeft 398 reacties, en bestaat uit 16 pagina's. U bent momenteel op pagina 16 van 16.
De laatste reactie is geplaatst op 16-01-2008 16:52.

*stuitert*
maho maho maho ^^
Anime rules 4 ever more Anime!