Welkom. Uw laatste bezoek was zaterdag 31 juli 2010 01:10.

Snel inloggen of registreer uzelf - (Wachtwoord vergeten?)

1. Villa Achterwerk
  2. Villa Achterwerk (FORUM GESLOTEN)
  3. Villaprogramma's
  4. Buurman & Buurman

Dit onderwerp heeft 48 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 13-11-2006 16:39.

Buurman & Buurman

1. Karim

quote:

Karim schreef op 21 oktober 2006 @ 13:44:
    [...]

met bedant bedoelde ik BEDANKT (hihihi)

2. Karim

quote:

Karim schreef op 21 oktober 2006 @ 13:44:
    [...]

met bedat bedoelde ik BEDANKT (hihihi)

3. Karim

Niemand heeft ooit gereageerd op mijn berichten.
    Dus zou iemand asjeasjeasjeasjeasjeasjeasjeasjeasjeasjeasjeasjeasjeasjeasjeasjeasjeasjeasjeasjeasjeasjeasjeasjeasjeasjeasjeasjeblieft
    reageren. :mumble: >:) :protest:

4. Karim

quote:

joke-a-je-to schreef op 26 september 2006 @ 11:26:
    heey luitjes!
    alles dilletjes? ik vind buurman en buurman echt super! zo fascinerend is het!
    ik wil het met mijn klas, h3e ook gaan kijken!! lijkt me superleuk, zodra er tv is in het lokaal, is het misschien ook te kinderachtig voor hun?? :?

kus van joke :piggy:

Helemaal niet! :no:
    Mijn vader en moeder vinden het erg grappig.
    Ik ook.

5. terp1234

[quote]joke-a-je-to schreef op 19 oktober 2006 @ 21:19:

quote:

joke-a-je-to schreef op 17 oktober 2006 @ 11:10:
    heey terp 1234!!
    echt leuk dat jij gereageerd hebt. ik gaa nu een van de afleveringen kijken die jij genoemd hebt. je lijkt me interessand. heb je een e-mail adrss? dan kunnen we chatten. maara.. op z'n buurs; A je Toooooooo!!!!!
    xxxx hvj lievert..kus Joke :piggy:
    Ik heb maar een mailboxje aangemaakt: patamat@planet.nl

6. terp1234

quote:

Karim schreef op 21 oktober 2006 @ 13:49:
    Niemand heeft ooit gereageerd op mijn berichten.
    Dus zou iemand asjeasjeasjeasjeasjeasjeasjeasjeasjeasjeasjeasjeasjeasjeasjeasjeasjeasjeasjeasjeasjeasjeasjeasjeasjeasjeasjeasjeblieft
    reageren. :mumble: >:) :protest:
    Nou Karim, dat klinkt aardig desperate, maar bij deze dan. Je vraag of er ook een deel 7 uitkomt, moet je toch echt bij de VPRO zijn denk ik. Ik heb zelf nog filmpjes die niet op de DVD's 1 t/m 6 staan, dus er is nog materiaal genoeg voor een deeltje 7 (maar niet voor 7 t/m 9...). Op de officiele site kun je ook de Tsjechische DVD's bestellen, maar zijn wel wat prijziger dan van de VPRO en met kans op dubbelingen als je de DVD's 1 t/m 6 al hebt. Het valt me trouwens wel op dat 'Pat a Mat' hier bijna populairder zijn dan in hun land van herkomst.

7. joke-a-je-to

-

joke-a-je-to wijzigde dit bericht op 06-11-2006 21:48 met 100%

8. Roos!!
    Afbeelding van Roos!!
    ( /|\ )

o.0
    omg
    5-post..... (wat is het woord daarvoor? het langste is tripplepost wat ik ken...)

when the moon is shining, when the wolfs are crying, when the bats are flying, then I.........sleep ^^

9. warhamer

idd volgens mij bestaat er wel so'n woord maar ben hem fftjes kwijt XD

http://img431.imageshack.us/img431/4471/azumangavs3.jpg

10. Roos!!
    Afbeelding van Roos!!
    ( /|\ )

hee sinds wanneer ben jij hier?

when the moon is shining, when the wolfs are crying, when the bats are flying, then I.........sleep ^^

11. Sailor Moon
    Afbeelding van Sailor Moon
    de ramenjunkie

Buurman en buurman is ECHT niet kinderachtig. zelfs mijn oma van 80 vind het leuk! XD

www.narutoneochronicles.tk www.manga-dream.tk

12. terp1234

quote:

joke-a-je-to schreef op 31 oktober 2006 @ 19:19:
    Heey Karim!
    Terp reageerd niet meer op mijn berichten, ze waren nog wel zo lief al zeg ik het zelf!
    Maar.. in het geval dat hij niet reageerd.. zie ik jou toch ook echt wel zitten.. als ik je reacties lees denk ik echt.. whoeeeeeeeeeeeeeeeeeee! reageer snel,

I love you! Bigg Kiss Joke :piggy:

Jawel hoor, ik ben er nog wel, ik ben alleen soms een beetje druk met andere dingen bezig. Maar ik heb ook geen reacties meer gezien.
    Hebben jullie trouwens wel eens op http://www.schaeppi.tv/patandmat/ gekeken? Daar staan alle filmpjes beschreven en kun je dus ook zien welke nog niet op de VPRO DVD's staan.

13. Buurman & buurman, daar kan k me zo kapot om lache^^ en dan met Yara nadoen ^^ Omg vind se leuk, ze sijn mun voorbeeld!

What's this?

14. abelpelser

tis inderdaad geinig.......:-p

15. abelpelser

ik bedoel :-)

16. joliej
    Afbeelding van joliej
    <3 Wouter <3

!? Hoe vaag kan een iemand die joke heet Zyn???

17. Geen idee o.0 snap dr ook nie egt veel van xD

What's this?

18. joke-a-je-to

-

19. joke-a-je-to

#

20. joke-a-je-to

%

21. joke-a-je-to

(

22. 0.o Ok, Joke en nu in Nrml Nl?

What's this?

23. Roos!!
    Afbeelding van Roos!!
    ( /|\ )

en geen spam -.-"

24. koekoek

heej, weet iemand misschien waar ik ergens het deuntje "A je to!" kan vinden? of bestaat deze eigelijk wel? want ik heb um nodig!! dringend! =P hihi
    alvast bedankt! -X-