Welkom. Uw laatste bezoek was zaterdag 31 juli 2010 01:01.
Dit onderwerp heeft 14 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 21-02-2010 13:03.
USmarkets.nl
- Geplaatst op dinsdag 27 mei 2008 18:43UnderstatedWat u moet weten over USmarkets.nl om geen grote verliezen te lijden!
- Geplaatst op dinsdag 27 mei 2008 18:50UnderstatedIk zie op de site van US-markets.nl een 13-tal posities, binnen de portefeuilles Turbo 10, Turbo 25 en Brons, met als instapdatum 1 januari 2008 terwijl dat volgens mij posities zijn die reeds in 2007 zijn ingenomen. Klopt dit? Zo ja dan lijkt mij dat een pure vorm van Fraude c.q. oplichting. Wie geeft raad?Understated wijzigde dit bericht op 28-05-2008 11:38 met 12%
- Geplaatst op dinsdag 27 mei 2008 18:52UnderstatedGB meldde destijds dat ie toevallig iemand van het ABN-turbo-team tegen het lijf was gelopen en vervolgens met hem was gaan lunchen of dineren. Nou ja toeval kan maar hoe groot schat u de kans wanneer je op een trip naar New York gaat en u ontmoet in zon grote stad daar bij toeval iemand van een bank met tienduizenden medewerkers die ook nog toevallig toebehoort aan een klein team waarmee u het meeste contact hebt. Wat mij betreft is er niks op tegen op zon ontmoeting maar er rijzen bij dan wel een aantal vragen indien ik abo-houder zou zijn:
Hoe ziet de relatie eruit tussen GB en de ABN?
Wie betaalde de trip?
Betaalt ABN provisie over het aantal gekochte c.q verkochte turbo-contracten na alerting door USM?
Zijn er naast de advertentie-inkomsten andere ABN-inkomstenbronnen voor GB (in relatie tot verhandelde turbocontracten)?
Is er contact tussen GB en de ABN voordat de leden worden geinformeerd om een actie uit te voeren (ivm frontrunning, spread, etc)?
Zo ja, wat is de inhoud van dat contact?
Zo maar een aantal vragen die licht in de duisternis kunnen scheppen aangaande de blijkbaar zeer close relatie tussen GB en de ABN. Het lijkt mij reeel dat Gay hierover opening van zaken geeft richting zijn abo-houders. - Geplaatst op dinsdag 27 mei 2008 18:55UnderstatedWat moet ik nou hier weer van vinden?!?! Volgens mij heb ik antwoord op mijn eerste vraag van dit draadje!
door: alias, Maandag 26 mei, 20:11 uur:
Mensen jullie zullen mij wel een zeur vinden
maar heb vanochtend even door de resultaten van de abbo gekeken,toen een reactie geplaats dat het erg moeilijk zou worden voor de abbo brons dat als je in januari ingestapt ben dat je nu 200% moet maken om je verlies goed te maken, heb het daar met vincent een paar keer over gehad ,
die werden snel gepoets, nu kijk ik naar de resultaten en wat denk je ?de eerste 3 sluitings datums zijn aangepast naar 1 januari.ik wil aan niemands brood komen ,ik ben zelf abbo van brons maar ik vind dit een teken van zwakte van Guy,als Guy dit zijn manier van werken is dan is Guy niet de man die ik dacht dat ie was , eigenwijs
stuurs overtuigd van z`n gelijk,maar eerlijk,ben benieuwd of dit zal ook gepoets wordt .
door: vincent, Maandag 26 mei, 20:16 uur:
in antwoord op het bericht van: alias, Maandag 26 mei, 20:11 uur:
Mensen jullie zullen mij wel een zeur vinden
maar heb vanochtend even door de resultaten van de abbo gekeken,toen een reactie geplaats dat het erg moeilijk zou worden voor de abbo brons dat als je in januari ingestapt ben dat je nu 200% moet maken om je verlies goed te maken, heb het daar met vincent een paar keer over gehad ,
die werden snel gepoets, nu kijk ik naar de resultaten en wat denk je ?de eerste 3 sluitings datums zijn aangepast naar 1 januari.ik wil aan niemands brood komen ,ik ben zelf...
Hoi Alias,
Mocht je idd gelijk hebben dat wij zowel vanochtend gepoetst zijn, als dat ook de waarheid 'pootje gelicht wordt'...dan is dat knap kinderachtig van een team met mensen die trots zijn dat ze nu op nummer 2 van dit type sites staan! Ik heb vanochtend nog aangegeven dat ik blut door combinatie Guy, moeten bijzetten in zijn pot en eigen fouten. Dus ik was nog erg eerlijk en netjes. Nogmaals als de respons is om 'oneerlijk' te handelen, dan ben ik benieuwd of ze de 'ballen' hebben om dit dan te laten staan... we zullen zien. Gr. Vincent
oor: alias, Maandag 26 mei, 20:51 uur:
in antwoord op het bericht van: linda100, Maandag 26 mei, 20:39 uur:
Kerel, ik denk dat je gelijk heb, alleen de aankoop datums, die ik dacht op 21 december stonden van 2007 zijn veranderd naar 1 1 2008. Nou een dom blondje kan nog wel begrijpen dat de beurs op 1 januari dicht is.. Maarrrr de resultaten gaan echt wel verbeteren, let maar op
Nee daar gaat het niet om ,ben wel abbo maar heb Guy niet gevolgd , het viel me alleen op dat bij de resultaten z`n uitstap datum van 27-12-07 naar 01-01-08 zijn veranderd ,om z`n rendement wat op te poetsen ,is een beetje zwak
door: Jack, Maandag 26 mei, 20:55 uur:
in antwoord op het bericht van: rogueTrader, Maandag 26 mei, 20:46 uur:
Op 21 december en op 27 december zijn er telkens 5 AEX puts aangekocht. Ik bewaar alle emails van Guy.
Ben je zeker dat er vroeger een andere datum stond?
Ik weet voor 100% zeker dat de trades die nu op 1 jan. staan van verleden jaar waren. Hiermee heeft Guy zich ongeloofwaardig gemaakt!! - Geplaatst op dinsdag 27 mei 2008 18:59UnderstatedQuote BFA op 27 mei jl op het DFT-forum
een turbo is het naaiproduct no.1
de stoploss ziet iedereen endus wordt je gesloopt
dus snap ook niet dat dat soort gasten in die rotzooi handelen
0 0
bfa [Online]
19:53 26/5/08 - Geplaatst op dinsdag 27 mei 2008 19:01UnderstatedQuote AEXSPONSOR op 26 mei jl op DFT-forum
een maand terug meldde onze vriend gb een collega van de abn te zijn tegengekomen in ny (of all places). does that ring a bell. een voormalig werknemer die produkten slijt van zijn voormalig werknemer. toevallig dat zijn trades bijna altijd de verkeerde kant opgaan en bijna altijd de stoploss raken. mmmmmmh. toeval bestaat tegen elek prijs.
heb zelf in 2006 heel veel geld verloren (een mooie audi), terwijl zijn site een prachtige winst vermeldde. maar ja toen was mijn stoploss al aangeraakt.
0 0
aexsponsor [Online]
19:25 26/5/08 - Geplaatst op dinsdag 27 mei 2008 19:02UnderstatedDaarnaast zou ik als (complex) financieel dienstverlener vanwege integriteit en betrouwbaarbaarheid een DSI-registratie willen hebben. USmarkets.nl schittert door afwezigheid in de DSI-database. Wie kan mij dan de betrouwbaarheid van deze vogel garanderen?
- Geplaatst op dinsdag 27 mei 2008 19:09UnderstatedAanpak Guy Boscart komt globaal als volgt overeen met als gevolg dat vooral beginnende jonge c.q. laagopgeleide beleggers een eenzijdig beeld van de werkelijkheid kunnen krijgen
Dit in combinatie met hebzucht kan het je zodanig desorienteren dat je snel lots of money kwijt kunt zijn:
Resultaten bij elkaar liegen;
Veel voorspellingen roepen en vevolgens de \
spaarzame goede voorspellingen er uit pikken en herhaald naar "buiten" schreeuwen;
Met veel overtuiging dingen roepen ook al is het onzin;
Veel herhaling;
Lopende zwaarverliesgevende trades niet afsluiten en niet in de resultaten mee laten wegen;
Winstgevende trades welke vorig jaar zijn gestart meenemen in de resultaten van dit jaar;
Per ongeluk beursgoeroe van het jaar worden doordat je met veel gokken een keer in de zoveel jaar hebt gewonnen en je een groep volgelingen oproept om massaal herhaald te stemmen;
Alle berichten die niet in je straatje passen van je site wegpoetsen;
Alle site-bezoekers die je tegenspreken direct bannen. - Geplaatst op dinsdag 27 mei 2008 19:26UnderstatedBekijk de filmpjes in onderstaande link en trek uw eigen conclusies aangaande de adviserende prestaties van de heer Guy Boscart. Vooral wanneer u destijds de adviezen aangaande de short-posities "op" de Olie, de DAX en Brazilie direct had gevolgd dan was u een enorme bak geld kwijt geweest. Een heel bijzondere voorspelling is ook Fortis naar de 8 euro. Kijk en verbaas u.
http://www.depers.nl/zoek/?search=guy+boscart - Geplaatst op dinsdag 27 mei 2008 19:46Understated
- Geplaatst op woensdag 28 mei 2008 09:57quattro7Understated e.a.
Het zou inderdaad niet verkeerd zijn als er eens een journalist wat speurwerk gaat verrichten. Ik vrees dat het op een andere manier toch niet in de publiciteit zal komen. En het gewoon door kan gaan.
Ken persoonlijk ook enkele mensen die door deze abo dienst van USM behoorlijk in de financiele problemen gekomen zijn. In een woord treurig.
Daarbij de manipulatie en zelfs bedreiging die ik hier op het forum lees.
Succes met jullie acties, en blijf jullie volgen.
gr.
Q7 - Geplaatst op woensdag 28 mei 2008 11:43UnderstatedQ7 bedankt voor jouw adhesie betuiging en moet eerst nog wat meer feitenonderzoek doen voordat ik verdere stappen onderneem. Kan zo slecht tegen dit soort praktijken en vaak worden de meest kwetsbare mensen de dupe van deze figuren.
- Geplaatst op woensdag 28 mei 2008 11:47UnderstatedBij deze wil ik alle mensen oproepen, die zich herkennen in het voorgaande, hun ervaringen te plaatsen.
- Geplaatst op woensdag 06 augustus 2008 09:57Butterfly@ Understated,
Ben het met je reactie geheel eens, site wordt gewoon gesponsord, daarnaast, vermoed ik, dat de forums voor meer dan 50% bestaan uit forumanimatie om de werkelijk dramatische adviezen te steunen en te verklaren. Trek deze lijn eens door naar bijvoorbeeld "de koffiekamer" op een andere site, waar een zgn. "vermogensbeheerder" al jaren lang de grootst mogelijke onzin schrijft. Andere kant is, als je dit niet kunt inschatten, heb je op de beurs ook helemaal niets te zoeken. - Geplaatst op zondag 21 februari 2010 13:03christian1001Beste heer, mevrouw,
Indien u ook ernstig bent door US Markets van Guy Boscart neem dan svp contact met
mij op. Samen is het mogelijk om deze heer aansprakelijk te stellen !!
In afwachting van uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Dit onderwerp heeft 14 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 21-02-2010 13:03.