Welkom. Uw laatste bezoek was zaterdag 31 juli 2010 01:02.
Dit onderwerp heeft 209 reacties, en bestaat uit 9 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 9.
De laatste reactie is geplaatst op 25-04-2008 10:51.
Belazerd...
- Geplaatst op vrijdag 21 maart 2008 22:08atmosphere
quote:
luckybee schreef op 20 maart 2008 @ 16:27:
[...]
In Amerika is ook nog nooit een diktator aan de machtgeweest, die gevaarlijk voor zijn buren zijn kan.Alle oorlogen die Amerika voerde was een preventie oorlog tegen het Communisme, en nu tegen de islam.(Bin Laden).Regimes dat niets houd van mensenrechten.
oorlog tegen de islam ?? Zo zie jij het graag maar de amerikaanse regering heeft zelfs benadrukt dat het juist niet zo'n oorlog is . Je ontwijkt m'n vraag over die leugens trouwens.
En de VS schenden net zo goed mensen rechten, vandaar ook dat die gevangenissen niet op eigen bodem zijn geplaatst ,maar op plaatsen waar geen enkele rechtsvorm geld.
Rusland was een reële bedreiging voor de VS, zij hadden met zekerheid kernwapens .
De aanval op Irak had echter geen enkele gegronde reden. - Geplaatst op zaterdag 22 maart 2008 08:32luckybee
Zo zie ik het niet graag, maar zo wordt het, als moslims de wil van hun Allah moeten uitvoeren.Ik bedrijf geen politiek,of diplomatie, maar zeg waar op het aan komt.Hoe de feiten liggen.quote:
atmosphere schreef op 21 maart 2008 @ 22:08:
[...]
oorlog tegen de islam ?? Zo zie jij het graag maar de amerikaanse regering heeft zelfs benadrukt dat het juist niet zo'n oorlog is . Je ontwijkt m'n vraag over die leugens trouwens..
Tsia in oorlogstijd moet ook een demokratie mensen kunnen schenden om vitale informatie's te krijgen,en niet het, alleen de tegenstanders overlaten.quote:
[...]
En de VS schenden net zo goed mensen rechten, vandaar ook dat die gevangenissen niet op eigen bodem zijn geplaatst ,maar op plaatsen waar geen enkele rechtsvorm geld. .
Dus de oorlogen in Korea, en Vietnam zijn rechtvaardige oorlogen?Krijg je hier mee geen bonje met je vrienden?Saddams kernwapens waren door de Israeli's vernietigd voor dat het realiceerd kan worden.De kerncentrale met behulp van Frankrijk en de Soviets was bijna klaar , toe ze het bombarderen, voor dat Saddam gevaarlijk kan worden, vergetenquote:
[...]
Rusland was een reële bedreiging voor de VS, zij hadden met zekerheid kernwapens .
De aanval op Irak had echter geen enkele gegronde reden.
atmosphere? - Geplaatst op zaterdag 22 maart 2008 10:07skinnyde bedoeling van de Vietnam oorlog was niet het winnen ervan, maar de handhaving ervan, net als nu in Afghanistan. Voor hen hoef de oorlog niet tot een eind te komen, zolang die voortduurt, kunnen bepaalde mensen wapens blijven verkopen en komen de amerikanen van hun arme mensen af, die staan namelijk in de front linies, (of zitten in de bajes)
.
Zonder oorlog, geen wapenverkoop. En worden er geen wapens verkocht, moeten de eigenaren van de wapenfabrieken een uitkering aanvragen, dus, zorgen ze dat ze wapens blijven verkopen.
Verder
Ieder land, dat zich niet door de vs laat leiden, en zich niet verplicht tot schulden bij de Amerikaanse banken, word ingenomen.
Saddam bijv, liet zich niet langer door de amerikanen leiden, dus werd ie als vijand aangewezen, net als columbia, Venezuela, cuba enz
Deze heren uit de bankiers wereld hebben zelfs tegen de Colombiaanse drugs baronnen gezegd, laat ons je geld beheren.
Ook Pim hebben ze gevraagd, doe je mee met ons? (jsf) Pim zei nee, en 2 dagen later was ie dood.
Wat denk je dat er met ons gebeurt als we morgen onze staatsschuld aflossen, en de amerikanen geen rente meer vangen over onze staatsschuld? En als we morgen zeggen, amerikanen, wij willen dat jullie de basissen in ons land opheffen en vertrekken.
Wat denk je dat er met ons gebeurd?
Dan zijn wij het nieuwe irak, of Afghanistan
Iedereen is een slaaf, de amerikanen, de baas. (denken ze)
Slavernij is officieel afgeschaft, maar in werkelijkheid heet dat nu gewoon; schulden hebben.
Maar voor hun, ben je en blijf je gewoon een slaaf.
En de beste slaven, zijn de slaven die denken dat ze vrij zijn.
En de opmerking, in een oorlog moet je mensenrechten schenden om erger te voorkomen?
Oke, als het echt een terechte bevrijdings oorlog is.
Maar das hier niet het geval, nogmaals;
Je hebt de oorlog gevreten zoals die werd geserveerd. - Geplaatst op zaterdag 22 maart 2008 14:36luckybee
quote:
skinny schreef op 22 maart 2008 @ 10:07:
de bedoeling van de Vietnam oorlog was niet het winnen ervan, maar de handhaving ervan, net als nu in Afghanistan. Voor hen hoef de oorlog niet tot een eind te komen, zolang die voortduurt, kunnen bepaalde mensen wapens blijven verkopen en komen de amerikanen van hun arme mensen af, die staan namelijk in de front linies, (of zitten in de bajes).
Mischien toen Kennedy de oorlog begonnen was en daar na door Johnson voortgezet en uitgebrijdt,Maar Nixon die wil het winnen.Daar om wordt hij door links gesabottert,zo wel in Europa onderleiding van Jean Paul Sartre de notorische Communisten ideologen en anti Amerikaan, en zijn leerlingen oa Jeane Fonda.
.
Raar Amerika verkoop wapens, maar iedere terrorist of diktators gebruiken Kalaschnikov en geen amerikaanse wapens.Hoe leg je dat uit beste skinny?quote:
Zonder oorlog, geen wapenverkoop. En worden er geen wapens verkocht, moeten de eigenaren van de wapenfabrieken een uitkering aanvragen, dus, zorgen ze dat ze wapens blijven verkopen.
Al deze landen, zijn met sovietwapens bewapend en niet met amerikaanse wapens. Waar aan hebben de Amerikanen dan verdiend?quote:
Verder
Ieder land, dat zich niet door de vs laat leiden, en zich niet verplicht tot schulden bij de Amerikaanse banken, word ingenomen.
Saddam bijv, liet zich niet langer door de amerikanen leiden, dus werd ie als vijand aangewezen, net als columbia, Venezuela, cuba enz.
Huuuuuh de Amerikaans bankiers heeft Pim gedood?ik heb gedacht de moordenaar kwam van links en was een dieren activist.quote:
Deze heren uit de bankiers wereld hebben zelfs tegen de Colombiaanse drugs baronnen gezegd, laat ons je geld beheren.
Ook Pim hebben ze gevraagd, doe je mee met ons? (jsf) Pim zei nee, en 2 dagen later was ie dood..
Ik hoop dat ze nog heel lang bij ons blijven,dan zijn ze gedwongen ons uit de penarie te helpen als wij door Bin Laden aangevallen wordtquote:
.
Wat denk je dat er met ons gebeurt als we morgen onze staatsschuld aflossen, en de amerikanen geen rente meer vangen over onze staatsschuld? En als we morgen zeggen, amerikanen, wij willen dat jullie de basissen in ons land opheffen en vertrekken.
Als Bin Laden zijn zin krijgt? een hel op aarde? als Dhimi'in zijn Kalifaat?quote:
Wat denk je dat er met ons gebeurd?.
Precies, dus zorg nooit dat ze gaan winnen jouw vrienden de Moslims.quote:
Dan zijn wij het nieuwe irak, of Afghanistan ?.
Het waren de Amerikanen die begonnen was mat slavernij afte schaffen.quote:
Iedereen is een slaaf, de amerikanen, de baas. (denken ze).
In vele moslim landen zijn de slaven nog steeds slaven;en ze denken niet alleen zo, maar ook in de practijk zijn ze slaven.quote:
Slavernij is officieel afgeschaft, maar in werkelijkheid heet dat nu gewoon; schulden hebben.
Maar voor hun, ben je en blijf je gewoon een slaaf.
En de beste slaven, zijn de slaven die denken dat ze vrij zijn.
Je kan schenden van mensen rechten niet alleen de moslims toestaan maar anderen niet .Dat is oneerlijk.Ze mogen de halsen van gevangene tegenstanders, vaak civilisten, de hals af snijden,de leiken ophangen, maar wij mogen niet eens met koud water over ze heen gieten.Nee skinny je bent aan een oog helemaal blind geloof ik.Of mischien aan bijde.quote:
En de opmerking, in een oorlog moet je mensenrechten schenden om erger te voorkomen?
Oke, als het echt een terechte bevrijdings oorlog is.
Maar das hier niet het geval, nogmaals;
Je hebt de oorlog gevreten zoals die werd geserveerd. - Geplaatst op zaterdag 22 maart 2008 21:01skinnyJe hebt er dus geen hol van begrepen, bij jou zijn de moslims alles schuld. En alles wat de regering je voorkauwt, slik je voor zoete koek, zelfs als ik je iets probeer uit te leggen, snap je niet eens wat ik bedoel, begrijpt de boel totaal anders als bedoeld.
De uitzending gaat over regeringen die ons leugens vertellen, om oorlog te mogen voeren, en jij komt met de zelfde officiële leugens als bewijs. - Geplaatst op zondag 23 maart 2008 02:22atmosphere
Het is mij heel duidelijk dat jij geen enkele moslim persoonlijk kend, en ze allemaal over één kam scheert. Jou beeldvorming heeft bitter weinig met de realiteit van doen .quote:
luckybee schreef op 22 maart 2008 @ 08:32:
[...]
Zo zie ik het niet graag, maar zo wordt het, als moslims de wil van hun Allah moeten uitvoeren.Ik bedrijf geen politiek,of diplomatie, maar zeg waar op het aan komt.Hoe de feiten liggen.quote:
Tsia in oorlogstijd moet ook een demokratie mensen kunnen schenden om vitale informatie's te krijgen,en niet het, alleen de tegenstanders overlaten.
Je bedoeld martelen ? In de middeleeuwen gaven vrouwen ,na marteling toe dat ze een heks waren !! lekker betrouwbare methode dat martelen . Uit onderzoek is ook gebleken dat martelen alleen zorgt voor een enorme warboel van desinformatie en dus bijster weinig oplevert.
quote:
Dus de oorlogen in Korea, en Vietnam zijn rechtvaardige oorlogen?Krijg je hier mee geen bonje met je vrienden?Saddams kernwapens waren door de Israeli's vernietigd voor dat het realiceerd kan worden.De kerncentrale met behulp van Frankrijk en de Soviets was bijna klaar , toe ze het bombarderen, voor dat Saddam gevaarlijk kan worden, vergeten
atmosphere?
Waar haal jij het idee vandaan dat Saddam de kernwapens ook zou inzetten op buitenlandse doelen. als hij ze had ?? Zelfde als met Iran ,als zij kernwapens hebben gebruiken ze die niet omdat dit regelrechte zelfmoord is. En waarom heeft Amerika recht op kernwapens en andere landen niet ? ( ik weet je antwoord hierop al)
Trouwens de Amerikanen hadden helemaal niet zo bijster veel interesse in het vinden van Bin Laden en zijn naaste medewerkers, ze begonnen veel te laat met de zoektocht naar hem .
kijk NOVA van afgelopen donderdag eens , het gaat helemaal over die redenen om aan die oorlog te beginnen.
Eerdere oorlogen die de Amerikanen in het buitenland voerde betrof landen waar gewapende conflicten aan de gang waren ,landen die zeer instabiel waren. Irak was in 2003 relatief stabiel en er woedde geen gewapend conflict .Irak werkte, in de tijd vlak voor de invasie , volledig mee met de wapeninspecties . - Geplaatst op zondag 23 maart 2008 07:50luckybee
quote:
atmosphere schreef op 23 maart 2008 @ 02:22:
[...]
Het is mij heel duidelijk dat jij geen enkele moslim persoonlijk kend, en ze allemaal over één kam scheert. Jou beeldvorming heeft bitter weinig met de realiteit van doen ..
Nee ? ik ken weinig moslims?Mijn grootvader, van moeders kant was Kiai (Ulama) , heeft mij alles wat de islam betreft mij geleerd.Ik heb onder ze geleeft, mijn hele jeugd lang, en ik ken geen moslims?Ik maak verschil tussen mensen, en gelovige moslims, de laatste is een gevaar voor alle niet moslims,of ze vrienden zijn of niet.Het zijn meestal de vriendelijke buurman die je je kop gaatkosten als de jihad opgeroepen wordt.
[...]
Ik bedoel niet vroeger,maar ik bedoel , nu, heden ten dage, wordt deze practijken nog steeds, door moslims, uitgevoerd.PS Dat waren toen de RKK met hun inquisitie die zulke practijken volvoeren.Wij als Calvinisten doen zo iets niet.tenminste dat zegt de Bijbel (NT)dat zo iets niet mag .Maar wij zijn maar mensen, hier en daar doen wij zo iets toch uit bvb wraak voor een verbrande familie lid bvb.Voor al de Jesuiten hadden het moeten ontgelden want ze waren de uitvoerders van de inquisitie.quote:
Je bedoeld martelen ? In de middeleeuwen gaven vrouwen ,na marteling toe dat ze een heks waren !! lekker betrouwbare methode dat martelen . Uit onderzoek is ook gebleken dat martelen alleen zorgt voor een enorme warboel van desinformatie en dus bijster weinig oplevert...
[...]
Om dat hij een peoslieve jongen was?Als oefening al zijn eigen folk vergast, en uitgemoord, dus laat staan als het om zijn vijanden gaat.De israeli hebben zijn centrale niets voor niets vernietigd.Om dat ze geen zin hebben, door Sadam gebarbequed te worden.quote:
Waar haal jij het idee vandaan dat Saddam de kernwapens ook zou inzetten op buitenlandse doelen. als hij ze had ?? Zelfde als met Iran ,als zij kernwapens hebben gebruiken ze die niet omdat dit regelrechte zelfmoord is. En waarom heeft Amerika recht op kernwapens en andere landen niet ? ( ik weet je antwoord hierop al).
Ze zijn geen goden, onze vrienden de Amerikanen.Te laat ? mischien moeten ze eerst bewijzen hebben om Bin Laden's schuld te zekeren voor dat ze reageren kunnen?PS dat ze maar een kleine leger op na houden is een bewijs dat ze nooit van plan waren een land te bezetten, zedachten dat de Iraqezen ze met boemen zullen begroeten en zo de macht kunnen overnemen. Ze hebben niet met de islam gerekend,Dat paranoide religie.quote:
Trouwens de Amerikanen hadden helemaal niet zo bijster veel interesse in het vinden van Bin Laden en zijn naaste medewerkers, ze begonnen veel te laat met de zoektocht naar hem .
Je gelooft alles wat de NOVA uitzenden?Ze zijn op een oog blind als hetom Amerikanen betreft aan beide ogen.en hun Moslims journalisten, ken je de nep foto's van reuter nog?Over dat Baby die iedere keer weer aan de wereld wordt getoont, dan met een helm dan zonderhelm.Dat baby moet langzamerhand wel gaan stinken, anders laat hij het nu nog zien.quote:
kijk NOVA van afgelopen donderdag eens , het gaat helemaal over die redenen om aan die oorlog te beginnen..
Tsia na dat ze alle bewijzen hebben vernietigd bedoel je?Maar de know how , om het te maken,hebben ze nog altijd dus waarom kwaak je nog steeds hier over?quote:
Eerdere oorlogen die de Amerikanen in het buitenland voerde betrof landen waar gewapende conflicten aan de gang waren ,landen die zeer instabiel waren. Irak was in 2003 relatief stabiel en er woedde geen gewapend conflict .Irak werkte, in de tijd vlak voor de invasie , volledig mee met de wapeninspecties .
Oh ja de lieve moslims vertel je alleen waarheden niet waar Skinny, nooit van Takkeyah gehoord?quote:
skinny schreef op 22 maart 2008 @ 21:01:
Je hebt er dus geen hol van begrepen, bij jou zijn de moslims alles schuld. En alles wat de regering je voorkauwt, slik je voor zoete koek, zelfs als ik je iets probeer uit te leggen, snap je niet eens wat ik bedoel, begrijpt de boel totaal anders als bedoeld.
De uitzending gaat over regeringen die ons leugens vertellen, om oorlog te mogen voeren, en jij komt met de zelfde officiële leugens als bewijs. - Geplaatst op zondag 23 maart 2008 08:33luckybeeEen speech van Ronald Reagan, uit vroegere tijden, dat ook nu nog steeds zijn geldigheid heeft.
http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=5715 - Geplaatst op zondag 23 maart 2008 09:51skinny
quote:
luckybee schreef op 23 maart 2008 @ 08:33:
Een speech van Ronald Reagan, uit vroegere tijden, dat ook nu nog steeds zijn geldigheid heeft.
http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=5715
En de waarschuwing van Kennedy?
http://video.google.nl/vi...=642552841321950688&q=nwo - Geplaatst op zondag 23 maart 2008 17:37luckybee
Tsia dit is wel de laatste manipulatie van julie linksen. Als Kennedy hier waarschuwd dan was het een waarschuwing tegen het communisme en niet tegen Bin Laden.Als ik me niet vergis, was Kennedy al lang dood toen de twintowers werd aangevallen.Je moet niet alles door elkaar mixen. man.Hij heeft niet eens meegemaakt , dat de muur in Berlijn gevallen was.Kom met wat beters, om geloof waardig te blijven.quote:
skinny schreef op 23 maart 2008 @ 09:51:
[...]
En de waarschuwing van Kennedy?
http://video.google.nl/vi...=642552841321950688&q=nwo - Geplaatst op zondag 23 maart 2008 17:53skinnyheb je weer niet opgelet

dit is waar die voor waarschuwde
http://video.google.nl/videoplay?docid=-8985843015755240968 - Geplaatst op zondag 23 maart 2008 23:08atmosphereLuckybee wrote
quote:
Al deze landen, zijn met sovietwapens bewapend en niet met amerikaanse wapens.
Grotere onzin als dit ben ik zelden tegengekomen, er zijn namelijk wel degelijk ook Amerikaanse wapens geleverd aan die landen en groeperingen, en veel !! Je roept maar wat zonder de feiten te kennen.
Een grotere Islamofoob ben ik nog nooit tegengekomen, in al die jaren op alle forums niet. Jij zal Wilders aanbidden , kan niet anders - Geplaatst op zondag 23 maart 2008 23:22atmosphereFrom fiscal year 1991 through fiscal year 2000, the U.S. government
delivered about $74 billion in military equipment, services, and training to
countries in the Middle East. This included military items purchased by
these countries through the Foreign Military Sales program, as well as
those financed with grant funds provided through the Foreign Military
Financing program. In addition, military equipment, services, and training
is provided on a grant basis through the International Military Education
and Training program and under the Excess Defense Articles and
Emergency Drawdown authorities. The Foreign Military Sales and Foreign
Military Financing programs account for about 96 percent of the value of
military items the United States delivered to the region. The U.S. weapon
systems delivered include F-16 and F/A-18 fighter aircraft, Apache and
1 We included the following countries in the Middle East region in our review: Bahrain,
Egypt, Israel, Jordan, Kuwait, Lebanon, Oman, Qatar, Saudi Arabia, Syria, United Arab
Emirates, and Yemen. In addition, we included the Palestinian Authority in our review due
to its location in the Middle East.
2 For the purposes of this report, military assistance programs refers to security assistance
programs administered by the Department of Defense.
United States General Accounting Office
Washington, DC 20548
Results in Brief
Page 2 GAO-01-1078 Military Assistance
Cobra helicopters, M1A1 tanks, and AMRAAM,3 ATACMS,4 and Stinger missiles - Geplaatst op maandag 24 maart 2008 09:32luckybee
Ow ja je geloof zelf je eigen sprookje,de waarheid vertel je echter de feiten en die ziet heel anders uit.quote:
skinny schreef op 21 maart 2008 @ 12:23:Het terrorisme word door hun zelf georganiseerd, alleen om ons die (normale oorlogs) wetten op te dringen..
Ow ja niets voor niets houden ze dingen geheim in oorlogstijd, en wie het toch veraadt,hebben niets goeds in zin,voor wat dan ook mischien in dit val voor geld. zelfs de HVV wordt door een sheik met 24 000 Euro aanbod bestoken, maar ze moeten wel geen anti islam artiekelen verbrijden.Olie dollars hebben ze wel genoeg om iedereen om te kopen de Arabieren.quote:
skinny schreef op 21 maart 2008 @ 12:23: Dus alles wat de overheid voor ons verzwijgt en door derden naar voren word gebracht is dubieus?..
Tsia zo zijn wij in het westen,wij betrekken meestal niet de hele familie met Bin Laden alleen die, die bewezen schuldigd zijn, worden opgesloten.Maar je ziet, ondanks zijn studie, heeft Bin Laden gedachtengoed uit de middeleeuwen , dat sterker bleek te zijn dan zijn studie.quote:
skinny schreef op 21 maart 2008 @ 12:23:Osama had geen overheidsgeld nodig om te studeren, hij komt uit een rijke familie.
23 directe familieleden van hem, bezitten bijna 10% van de Amerikaanse economie en zijn op 912 amerika uitgevlogen om te voorkomen dat het Amerikaanse volk hen iets zou aandoen .
Ik wist niet dat Jimmy Carter (hij was toen nog president van de USA)zoooooooo oorlogzuchtig was? Ik heb gedacht dat hij, het symbool van de Peace movement was?quote:
skinny schreef op 21 maart 2008 @ 12:23: Amerikanen waren daar niet, omdat de taliban hun oorlog voerde .
Dat klopt voor Christenen was het altijd een preventie oorlog, begonnen met de Kruisvaarden.Na dat de moslims waren begonnen.Je weet wel Tours (Poitier) Dat ligt in Europa en niet in Arabie.quote:
skinny schreef op 21 maart 2008 @ 12:23: En de christenen willen zich natuurlijk nergens opdringen, dat doen alleen moslims? .
Ik wist het toch dat je een kind bent gebleven.quote:
skinny schreef op 21 maart 2008 @ 12:23: Wie zoet is krijgt lekkers, wie stout is de roe. .
Waaaaaaat je bent ja een rassist geworden zo te zien. Ik wist niet eens dat Shell in Afghanistan bezig zijn?Waar ligt dan de afghaanse olie velden, dat Beatrix bezig is te plunderen ?quote:
skinny schreef op 21 maart 2008 @ 12:23: Goede moslims heb ik niks op tegen, slechte opzouten.
Maar ik ga niet de goede moslims haten, omdat er enkele raddraaiers het voor hen verzieken, ik ga ze ook niet haten, omdat onze koningin via haar Shell, de moslims hun olie gaat pikken, om die vervolgens weer veel te duur aan ons te verkopen.
Is Shell in Afghanistan omdat onze jongens daar zijn?
Of
Zijn onze jongens in Afghanistan omdat Shell dat wil? .
De overheid wil dat wij geen critiek meer op de islam maakt, doen wij dat?Adolf is aan de macht gekomen via de straat, door iedereen te intimideren, zo nodig uittemoorden.quote:
skinny schreef op 21 maart 2008 @ 12:23: Verder vertel je niets nieuws, maar vertel je precies dat, wat de overheid wil, dat jij geloofd.
Je bent duidelijk niet op onderzoek uitgegaan om je mening te vormen, je praat braaf als een papagaai de overheid na.
Zo is adolf ook aan de macht gekomen..
Julie doen dat ook en niet wij.
Dan moet je eerst beginnen met de geschiedenis te bestuderen, in plaats van klakkeloos linkse theorien en complotten te volgen.Daar maak je je alleen maar belachlijk.Want al je argumenten worden met feiten, uit de geschiedenis geconfronteerd.quote:
skinny schreef op 21 maart 2008 @ 12:23: Ik ben zelf aan het zoeken naar wat er mis is in de wereld, vanaf dat ze Pim opruimden, ik wilde weten wat er allemaal gebeurt in de wereld, en wie heeft er belang bij alle shit die gebeurt. En ik zeg je, de overheid verteld je de waarheid niet.
De overheid verteld slechts de halve waarheid, en een halve waarheid is vaak erger als de leugen.
Voorgekauwd door wie?Ze komen allemaal direct van mijn herrinneringen, die ik beleefd hebt.Dus berichten uit eerste hand.En niet via via.quote:
skinny schreef op 21 maart 2008 @ 12:23: Verder zijn je argumenten voorgekauwd, en getuigen niet van enige eigen inbreng.
Iemand die zo’n discussie ziet, zou al snel kunnen denken dat ze bij nieuwnieuws of geen stijl terecht zijn gekomen.
Om terug te komen op het programma ‘’tegenlicht’’ dit is juist gericht op de waarheid achter de zogenaamde waarheid.
Hoe verkoop je een oorlog? Bij jou is het gelukt, jij hebt de oorlog gekocht zoals ie werd aangeboden
Propaganda werkt dus nog steeds. - Geplaatst op maandag 24 maart 2008 10:01luckybee
Zo te zien zijn deze handel heel openlijk bedreven, Ze doen het zo dat deze landen zich verdedigen kunnen tegen aanvallen van zulke goepen als Bin Laden ?quote:
atmosphere schreef op 23 maart 2008 @ 23:22:
From fiscal year 1991 through fiscal year 2000, the U.S. government
delivered about $74 billion in military equipment, services, and training to
countries in the Middle East. This included military items purchased by
these countries through the Foreign Military Sales program, as well as
those financed with grant funds provided through the Foreign Military
Financing program. In addition, military equipment, services, and training
is provided on a grant basis through the International Military Education
and Training program and under the Excess Defense Articles and
Emergency Drawdown authorities. The Foreign Military Sales and Foreign
Military Financing programs account for about 96 percent of the value of
military items the United States delivered to the region. The U.S. weapon
systems delivered include F-16 and F/A-18 fighter aircraft, Apache and
1 We included the following countries in the Middle East region in our review: Bahrain,
Egypt, Israel, Jordan, Kuwait, Lebanon, Oman, Qatar, Saudi Arabia, Syria, United Arab
Emirates, and Yemen. In addition, we included the Palestinian Authority in our review due
to its location in the Middle East.
2 For the purposes of this report, military assistance programs refers to security assistance
programs administered by the Department of Defense.
United States General Accounting Office
Washington, DC 20548
Results in Brief
Page 2 GAO-01-1078 Military Assistance
Cobra helicopters, M1A1 tanks, and AMRAAM,3 ATACMS,4 and Stinger missiles
Of ter verdediging van het secularisme dat in de moslim wereld niet overleven kan zonder door de millitairen verdedigd te worden kan?En de Amerikanen liever zo iets hebben, als een door de Sharia's beheerste land?De Saudi's? Om dat de Sheik van Saudi Arabie, duidelijk tegen Bin Laden afgrenst?Je kan niet de hele wereld tegen je opzetten?niet eens Amerika, dat probeerden de fransen wel graag,maar dat is weer een heel oude franse politiek, die jammer genoeg nu nog steeds geldt.Amerika is op het ogenblik de obstakel die frankrijk heeft om in Europa de baas te kunnen spelen.Zo iets noemden ze politiek geloof ik. - Geplaatst op maandag 24 maart 2008 10:05luckybee
Feiten: Alle landen die terroriste beherbergen,zijn met kallaschnikow, en andere soviets moordwapens, bewapend.Je kan met de fingers op je hand tellen hoeveel van deze landen met amerikaans wapens bewapend zijn.hoofdzakelijk in midden en zuid Amerika.quote:
atmosphere schreef op 23 maart 2008 @ 23:08:
[...]
Grotere onzin als dit ben ik zelden tegengekomen, er zijn namelijk wel degelijk ook Amerikaanse wapens geleverd aan die landen en groeperingen, en veel !! Je roept maar wat zonder de feiten te kennen.
Een grotere Islamofoob ben ik nog nooit tegengekomen, in al die jaren op alle forums niet. Jij zal Wilders aanbidden , kan niet anders - Geplaatst op maandag 24 maart 2008 13:03skinnyQuote luckybee;
Dan moet je eerst beginnen met de geschiedenis te bestuderen, in plaats van klakkeloos linkse theorien en complotten te volgen.Daar maak je je alleen maar belachlijk.Want al je argumenten worden met feiten, uit de geschiedenis geconfronteerd.
Endquote
De winnaar van een oorlog schrijft de geschiedenis, dat wil niet zeggen dat het de waarheid is.
Je blijft officiële theorieën/leugens als waarheid aanzien
Daarbij waarschuwde kennedy voor een COMPLOT, de mensen die hem hebben opgeruimd zeiden, het is een THEORIE..
Osama is slechts het middel om het doel te bereiken
(doel is, New World Order)
http://video.google.nl/videoplay?docid=-8985843015755240968
De hele wereld onder 1 leider, met op de achtergrond als grote bazen de banken en aandeelhouders.
Laatst niet gezien hoe JP Morgan Bear Stearns voor een schijntje overnam. Dit gebeurde vlak voor wo2 met 1600 banken.
De geschiedenis herhaalt zich, en dit blijft zo, zolang als de mensen niet nadenken, en blind op hun leiders blijven vertrouwen.
Quote luckybee;
Waaaaaaat je bent ja een rassist geworden zo te zien. Ik wist niet eens dat Shell in Afghanistan bezig zijn?Waar ligt dan de afghaanse olie velden, dat Beatrix bezig is te plunderen ?
Endquote
Het gaat om een pijpleiding dwars DOOR Afghanistan, niet om het boren IN Afghanistan.
En waar lees je dat ik racist geworden ben?? Nu ik het gevoel krijg dat de regering ons tot moslimhaat dwingt, ben ik juist net van me racistische trekjes af.
Ik ben niet links
15 jaar skinhead geweest en ben altijd voor racist uit gescholden, ik wil niet zeggen dat alle moslims lieverdjes zijn. Maar that’s it.
Ik ga geen moslims haten, omdat ik met enkelen van hun problemen heb gehad, ik ga ze ook niet haten, om wat ze in moslim landen uitvreten, dat is hun zaak, ik wil niet dat hun hier de baas spelen, dus ik ga dat ook daar niet doen.
Maar ook dit zal je weer allemaal niet, en/of verkeerd begrijpen.
Niet links, maar gewoon een beetje uitleg
money masters
http://video.google.com/videoplay?docid=-515319560256183936 - Geplaatst op maandag 24 maart 2008 15:22luckybee
Jij bent het die leugens vertelt, hier het bewijs dat het Kennedy was die de oorlog in Vietnam werkelijk begonnen was.quote:
skinny schreef op 24 maart 2008 @ 13:03:
Quote luckybee;
Dan moet je eerst beginnen met de geschiedenis te bestuderen, in plaats van klakkeloos linkse theorien en complotten te volgen.Daar maak je je alleen maar belachlijk.Want al je argumenten worden met feiten, uit de geschiedenis geconfronteerd.
Endquote
De winnaar van een oorlog schrijft de geschiedenis, dat wil niet zeggen dat het de waarheid is.
Je blijft officiële theorieën/leugens als waarheid aanzien
Daarbij waarschuwde kennedy voor een COMPLOT, de mensen die hem hebben opgeruimd zeiden, het is een THEORIE.
Dus met Kennedy begon voor de Amerikanen de echte oorlog in Vietnam.quote:
Oorlog in Vietnam (1965-1973)
Geplaatst op Vrijdag 31 januari 2003
Vietnam was een Franse kolonie. Op 7 mei 1954, om 17.30 uur ‘s avonds, kwam er een einde aan de Franse heerschappij in Vietnam, toen de Fransen na ruim vijftig dagen vechten tegen vietnamese communisten moesten capituleren bij Dien Bien Phu. Er kwam een internationele conferentie, in Genève (1954), waarop Vietnam voorlopig in twee stukken werd verdeeld: Noord-Vietnam, met als hoofdstad Hanoi, werd communistisch en geleid door Ho Chi Minh. Zuid-Vietnam, met als hoofdstad Saigon, bleef anti-communistisch en werd gesteund door het Westen. In ieder deel woonden ongeveer 20 miljoen mensen.
Het was de bedoeling dat Noord- en Zuid-Vietnam ná verkiezingen, die in 1956 zouden worden gehouden, weer zouden worden verenigd. Zuid-Vietnam was echter bang dat de communisten, die in de strijd tegen de Fransen en eerder tegen de Japanners veel aanhang hadden gekregen, zouden winnen en besloot de verkiezingen te boycotten. De verkiezingen werd daarom maar afgeblazen. De anti-communistische regering van Zuid-Vietnam, onder leiding van Ngo Dinh Diem, was echter autoritair en corrupt en daarom gehaat onder de bevolking.
Toen de Noordvietnamese troepen zich, overeenkomstig het akkoord van Genève, in hun eigen gebied terugtrokken, bleven communistische guerilla-strijders heimelijk in het Zuiden achter. Deze guerilla’s vormden in 1960 een Nationaal Bevrijdingsleger, dat de naam ‘Vietcong’ kreeg (het communistische leger in het noorden stond bekend als ‘Vietminh’). De Vietcong streefde naar de vereniging van Zuid-Vietnam met het Noorden, onder communistische leiding. De Vietcong terroriseerde de Zuidvietnamese boeren, maar kreeg ook steun door het herverdelen van land én door haar verzet tegen de regering van Zuid-Vietnam. Ook kreeg ze versterking van reguliere troepen uit Noord-Vietnam, die in het zuiden infiltreerden en economisch en militair werden gesteund door China.
De Amerikanen vonden het noodzakelijk om het machtsvacuüm, dat in Vietnam was ontstaan na het vertrek van de Fransen, op te vullen. Voorkomen moest worden dat Zuid-Vietnam in communistische handen zou vallen. Daarom steunden de VS de regering in Zuid-Vietnam met militaire adviseurs, geld en wapens. De Amerikanen gingen uit van de zogenaamde domino-theorie: als Zuid-Vietnam in handen zou vallen van de communisten, zouden ook de omliggende landen spoedig door de communisten worden opgeslokt. Het ene na het andere land zou ‘vallen’ als dominostenen.
De Amerikaanse inmenging nam steeds meer toe en zou de ambtsperioden van vijf presidenten bestrijken, van Eisenhower tot Ford. Onder Eisenhower waren een paar honderd militaire adviseurs aanwezig in Vietnam en begon de economische en militaire steun. In 1959 werden twee Amerikaanse militaire adviseurs ten noorden van Saigon vermoord door de Vietcong. In 1961, onder Kennedy, kwamen de eerste Amerikaanse troepen aan in Vietnam, om de...
.
Tsia hier over hebben wij al hoog en laag gediscuceerd,ik heb geen zin om nog eens hier over te beginnen.Feit is als Amerika alles onder 1 leider wil hebben, dan moeten ze een grote heer op na houden. Dat hebben ze niet.Alleen geschikt om raids te ondernemen.quote:
Osama is slechts het middel om het doel te bereiken
(doel is, New World Order)
http://video.google.nl/videoplay?docid=-8985843015755240968
De hele wereld onder 1 leider, met op de achtergrond als grote bazen de banken en aandeelhouders.
Laatst niet gezien hoe JP Morgan Bear Stearns voor een schijntje overnam. Dit gebeurde vlak voor wo2 met 1600 banken.
De geschiedenis herhaalt zich, en dit blijft zo, zolang als de mensen niet nadenken, en blind op hun leiders blijven vertrouwen.
Zo ver ik het begrepen heb, en al eens uitgelegd heb,van pijpleidingen verdien je geen yota,voor al niet, als je het over de Hindoekoesh wil bouwen, dat ontoegankelijk is en gevaarlijk . dan is een peipleiding naar het westen naar de kaspische meer , en tamelijk vlak , goedkoper en met minder risico. Tsia beste Skinny bedenk wat practicer.De arme Beatrix wordt als plunderaar uitgemaakt:" foei jochie."quote:
Quote luckybee;
Waaaaaaat je bent ja een rassist geworden zo te zien. Ik wist niet eens dat Shell in Afghanistan bezig zijn?Waar ligt dan de afghaanse olie velden, dat Beatrix bezig is te plunderen ?
Endquote
Het gaat om een pijpleiding dwars DOOR Afghanistan, niet om het boren IN Afghanistan.
En waar lees je dat ik racist geworden ben?? Nu ik het gevoel krijg dat de regering ons tot moslimhaat dwingt, ben ik juist net van me racistische trekjes af.
Ik ben niet links
15 jaar skinhead geweest en ben altijd voor racist uit gescholden, ik wil niet zeggen dat alle moslims lieverdjes zijn. Maar that’s it.
Ik ga geen moslims haten, omdat ik met enkelen van hun problemen heb gehad, ik ga ze ook niet haten, om wat ze in moslim landen uitvreten, dat is hun zaak, ik wil niet dat hun hier de baas spelen, dus ik ga dat ook daar niet doen.
Maar ook dit zal je weer allemaal niet, en/of verkeerd begrijpen.
Niet links, maar gewoon een beetje uitleg
money masters
http://video.google.com/videoplay?docid=-515319560256183936 - Geplaatst op maandag 24 maart 2008 16:48luckybeeHier nog een videotje over de strijd van de Israeli's tegen de ocupatie van de Arabieren.
http://video.google.nl/vi...o=0&type=search&plindex=0
Het duur ietsje meer als 1 uurtje. - Geplaatst op maandag 24 maart 2008 17:20skinnyquote
Trans-Afghanistan-pijpleiding
De Trans-Afghanistan-pijpleiding (TAP) is een pijpleiding die op dit moment gebouwd wordt voor het transport van aardgas. De pijpleiding zal de Kaspische Zee, via Turkmenistan, Afghanistan en Pakistan, met de Indische Oceaan verbinden.
De pijpleiding wordt ontwikkeld door de Aziatische Ontwikkelingsbank. De verwachte kosten zijn 3 miljard dollar. Op 27 december 2002 werd de deal gesloten door de leiders van de drie landen.
De Afghaanse overheid strijkt naar verwachting 8% op van de opbrengsten van de pijpleiding. De pijpleiding in Afghanistan komt te lopen tussen Kandahar en Herat, maar dan moet het eerst wel rustig zijn in dat gebied.
endquote
En kennedy had niet veel te vertellen, net als alle andere presidenten, deze zijn slechts pionnen om een taak te dienen.
Kennedy wilde echter geen pion zijn, hij was te rebels, ging overal tegen in, en wilde echt wat veranderen, de achterban wilde dat niet, en toen moest ie dood.
Zo zijn er een hele boel redenen om kennedy te vermoorden. - Geplaatst op maandag 24 maart 2008 17:28skinnynog 1
http://www.onderzoek911.n...jpleidingen.shtml#prepare
Korte inhoud
Dit artikel gaat over de achtergronden van de oorlog van de VS tegen Afghanistan. Het gaat over olie, gas en pijpleidingen rond de Kaspische Zee. Om olie en gas van de Oost-zijde van de Kaspische Zee te exporteren, waren er plannen voor pijpleidingen door Afghanistan gemaakt. Omdat UNOCAL, een onderneming uit de VS, er maar niet in slaagde hier de zeggenschap over te krijgen, werd de oorlog voorbereid. Op het moment dat deze voorbereidingen getroffen waren, ontbrak alleen het voorwendsel nog. Dat kreeg Bush precies op het juiste moment aangereikt door de aanslagen van 11 september. Dank zij deze aanslagen kreeg Bush steun van het Congres, van zijn volk en van de rest van de wereld voor zijn oorlog tegen Aghanistan. “Operatie 11 september” blijkt een bijna perfecte misdaad.
Inhoud:
(0) Inleiding
(1) Tijdlijn 1989 – 2000
(2) Neo-conservatieve ideeën
(3) Rijke acteurs en invloeden
(4) Voorbereidingen voor 11 september en de oorlog tegen Afghanistan
(5) 11 september 2001
(6) Conclusie
(7) Bronnen overzicht - Geplaatst op dinsdag 25 maart 2008 02:48atmosphereNaar mijn idee waren niet alleen belangen de reden voor de oorlog in Irak , ook ideologie speelt een belangrijke rol . Irak zou vanzelf wel democratiseren , en omringende landen zouden volgen. Het "world leadership" idee is ook ideologisch
- Geplaatst op dinsdag 25 maart 2008 02:56atmosphere
quote:
skinny schreef op 24 maart 2008 @ 17:20:
En kennedy had niet veel te vertellen, net als alle andere presidenten, deze zijn slechts pionnen om een taak te dienen.
Kennedy wilde echter geen pion zijn, hij was te rebels, ging overal tegen in, en wilde echt wat veranderen, de achterban wilde dat niet, en toen moest ie dood.
Zo zijn er een hele boel redenen om kennedy te vermoorden.
9/11 heeft gezorgt voor een behoorlijke uitbreiding van de presidentiële macht , zoals de neo-cons dat graag zagen gebeuren.
Door het uitroepen van de oorlogstoestand was dit oa mogelijk geworden . In feite kun je helemaal niet spreken van een oorlog , want er is geen land waar je tegen vecht en 9/11 heeft de amerikaanse samenleving als geheel niet ontwricht. - Geplaatst op dinsdag 25 maart 2008 09:11luckybee
Tsia In plaats van via de Kaspische zee Georgie zo naar de Zwarte zee, wil Bush het via de onrustige Afghanistan en Pakistan en de onherbergzame Hindukusj,zijn pijpleiding voeren? Ik heb gedacht Bush is een Kapitalist?en geen Marxist?quote:
skinny schreef op 24 maart 2008 @ 17:28:
nog 1
http://www.onderzoek911.n...jpleidingen.shtml#prepare
Korte inhoud
Dit artikel gaat over de achtergronden van de oorlog van de VS tegen Afghanistan. Het gaat over olie, gas en pijpleidingen rond de Kaspische Zee. Om olie en gas van de Oost-zijde van de Kaspische Zee te exporteren, waren er plannen voor pijpleidingen door Afghanistan gemaakt. Omdat UNOCAL, een onderneming uit de VS, er maar niet in slaagde hier de zeggenschap over te krijgen, werd de oorlog voorbereid. Op het moment dat deze voorbereidingen getroffen waren, ontbrak alleen het voorwendsel nog. Dat kreeg Bush precies op het juiste moment aangereikt door de aanslagen van 11 september. Dank zij deze aanslagen kreeg Bush steun van het Congres, van zijn volk en van de rest van de wereld voor zijn oorlog tegen Aghanistan. “Operatie 11 september” blijkt een bijna perfecte misdaad.
Inhoud:
(0) Inleiding
(1) Tijdlijn 1989 – 2000
(2) Neo-conservatieve ideeën
(3) Rijke acteurs en invloeden
(4) Voorbereidingen voor 11 september en de oorlog tegen Afghanistan
(5) 11 september 2001
(6) Conclusie
(7) Bronnen overzicht
Tsia dat kan dan nog heel erg lang duren voor dat het gebouwd wordt.En PS wat heeft Beatrix hier mee te maken? Onze, volgens jouw de plunderende koningin?quote:
Trans-Afghanistan-pijpleiding
De Trans-Afghanistan-pijpleiding (TAP) is een pijpleiding die op dit moment gebouwd wordt voor het transport van aardgas. De pijpleiding zal de Kaspische Zee, via Turkmenistan, Afghanistan en Pakistan, met de Indische Oceaan verbinden.
De pijpleiding wordt ontwikkeld door de Aziatische Ontwikkelingsbank. De verwachte kosten zijn 3 miljard dollar. Op 27 december 2002 werd de deal gesloten door de leiders van de drie landen.
De Afghaanse overheid strijkt naar verwachting 8% op van de opbrengsten van de pijpleiding. De pijpleiding in Afghanistan komt te lopen tussen Kandahar en Herat, maar dan moet het eerst wel rustig zijn in dat gebied..
Ow behalve als het republikeinen zijn dan hebben ze plotzeling wel een hoop te vertellen? zo als nu Bush?Tsia als de Kennedy's met de mafia, die ze bij de verkiezingen ,massaal geholpen hebben, en ze dumpt, toen hij president wordt, moet je niet verbaasd zijn als ze wraak gaan nemen.Dat is toch hun manier van zaken doen?quote:
endquote
Zo zijn er een hele boel redenen om kennedy te vermoorden. - Geplaatst op dinsdag 25 maart 2008 09:21luckybee
Dat is toch niets vreemd in een demokratie in oorlogs tijd?beperkingen in de wetten is een normale voortgang.Om de vijand het spioneren te bemoeilijken.quote:
atmosphere schreef op 25 maart 2008 @ 02:56:
[...]
9/11 heeft gezorgt voor een behoorlijke uitbreiding van de presidentiële macht , zoals de neo-cons dat graag zagen gebeuren.
Door het uitroepen van de oorlogstoestand was dit oa mogelijk geworden . In feite kun je helemaal niet spreken van een oorlog , want er is geen land waar je tegen vecht en 9/11 heeft de amerikaanse samenleving als geheel niet ontwricht.
Tsia Bush heeft niet met de paranoide islam gerekend, dat het kan, dat heeft Duitsland ,Italie en Jappan bewezen, dat nu demokratien zijn geworden.Ik ben zelf's benieuwd of de islam überhaupt compatible is met de demokratie.Ik geloof van niet als je de Qoran en a Hadith lees.quote:
atmosphere schreef op 25 maart 2008 @ 02:48:
Naar mijn idee waren niet alleen belangen de reden voor de oorlog in Irak , ook ideologie speelt een belangrijke rol . Irak zou vanzelf wel democratiseren , en omringende landen zouden volgen. Het "world leadership" idee is ook ideologisch
Dit onderwerp heeft 209 reacties, en bestaat uit 9 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 9.
De laatste reactie is geplaatst op 25-04-2008 10:51.