error 1 cannot open vpro html: `http://www.vpro.nl/programma/tegenlicht/forum/header`

Welkom. Uw laatste bezoek was zaterdag 31 juli 2010 01:17.

Snel inloggen of registreer uzelf - (Wachtwoord vergeten?)

1. Tegenlicht-forum
  2. Reacties op uitzendingen
  3. Enron - Opkomst en Ondergang
  4. Tegenlicht Enron deel 2 herhaling

Dit onderwerp heeft 2 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 21-11-2007 15:40.

Tegenlicht Enron deel 2 herhaling

1. Afriman

Ik baal er enorm van dat deel 2 van Enron niet is uitgezonden op het tijdstip dat aangegeven stond in de VPRO-gids. Deel 2 zou dinsdagavond 21 november om 23:40 herhaald worden op Ned. 2. Niet dus. Ik had deel 1 opgenomen en wilde deel 2 ook opnemen. Nu staat er een aflevering van In Europa op. Pas later zag ik dat Enron deel 2 pas om 00:20 herhaald werd. Lekker. Waarom houdt zich niet aan uw eigen programmagids?
    Wordt Enron deel 2 misschien op een andere dag / tijdstip als nog uitgezonden?

Een boos VPRO lid.

2. ronflon

Ik sluit mij geheel aan bij de klacht van Afriman, wat een hopeloos gedoe dit.

Kom er zelf dus net achter dat ik voor de tweede keer Geert Mak kan gaan kijken.

Omdat er al wat verschil was in aanvangstijd nog even gecontroleerd op teletekst
    en ja hoor 23.40 herhaling tweede deel Enron + VPRO gids 23.40, moet toch
    voldoende zijn om op dat tijdstip de video te laten tapen.

En geen mogelijkheid om het op uitzendinggemist.nl te kijken, wat nu?

3. Redactie Tegenlicht

Beste mensen,

excuses voor de verwarring, er is kennelijk iets mis gegaan bij teletekst. Wij werden altijd rond 23.55 herhaald, maar sinds kort wordt in europa op dat tijdstip herhaald. De gidsen werken twee weken van te voren en op dat moment was het nog niet bekend dat er een ander programma tussen geplaatst zou worden.

Helaas kan er niet nog een herhaling komen, maar ik kan u wel aanraden naar uw plaatselijke videotheek te gaan, want deze film is ook te huur.