Welkom. Uw laatste bezoek was zaterdag 31 juli 2010 01:10.
- Tegenlicht-forum
- Reacties op uitzendingen
- De avonturen van Harry Holland: Zie Harry Holland
- Ongelukkig?!
Dit onderwerp heeft 1 reactie, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 12-02-2008 16:21.
Ongelukkig?!
- Geplaatst op zondag 28 oktober 2007 18:42Sophie222Een wat verlate reactie, waarvoor op voorhand mijn excuses.. De uitzending over deze Almeerders stemde me een beetje triest. Zij ervaren Nederland kennelijk heel anders dan ik. Natuurlijk is het geen perfecte samenleving, verre van. Er kan nog héél veel verbeteren. Maar volgens mij zijn er op het gebied van vrienden maken en sociale samenhang best veel mogelijkheden om een veel prettiger gevoel te kweken. Fijne mensen om je heen te verzamelen. Zij deden er zelf wel een beetje aan door een schoonmaakactie maar het moet echt beter (of liever gezegd: gelukkiger) kunnen dan zij zich nu voelen. Dat geluk in Schotland zoeken zou wel eens heel goed een illusie kunnen zijn (ik ken Schotland een beetje). Life's what you make of it. Maar ja...misschien ben ik wel een uitzondering in dat ik me goed voel in mijn leefomgeving en met de vrienden die ik om me heen heb. Dat zou goed kunnen. Ik wilde eigenlijk zeggen dat ik niet hoop dat de somberheid over vriendschap en samenhang hèt kenmerk is van de grootste groep Nederlanders.
- Geplaatst op dinsdag 12 februari 2008 16:21Heb vanmiddag de herhaling gezien en ben het helemaal niet eens met de Almeerders Ook ik voel me goed in mijn leefomgeving, ik heb de meeste tijd van mijn leven in dorpen gewoond en altijd hulp van mensen gehaden gegven en altijd een vriendelijk woord of een groet. Ik denk dat het helemaal aan je eigen gevoel ligt en aan je eigen uitstraling.
Verwacht niet het perfecte van de mensen om je heen, maar straal vriendschap uit dan komt de rest vanzelf.MaPo wijzigde dit bericht op 12-02-2008 16:22 met 30%Martha
- Tegenlicht-forum
- Reacties op uitzendingen
- De avonturen van Harry Holland: Zie Harry Holland
- Ongelukkig?!
Dit onderwerp heeft 1 reactie, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 12-02-2008 16:21.