Welkom. Uw laatste bezoek was zaterdag 31 juli 2010 01:18.
Dit onderwerp heeft 43 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 13-10-2007 22:58.
Vluchten? Actie!
- Geplaatst op vrijdag 05 oktober 2007 16:56LPJOhja en als je trouwens die leeftijd zou hebben als je zogenaamd claimt te hebben dan ligt de grootste fout, als die er is, bij jou generatie omdat jullie ze hebben uitgenodigd! Dan hoop ik dat ze je tasje jatten om te te straffen, HA!
- Geplaatst op vrijdag 05 oktober 2007 20:08janvanvelde@LPJ
Met jouw aggresieve en minder intelligente manier van reageren doe jij jouw doelgroep geen plezier.
Tesa37 heeft duidelijk wel de materie bestudeerd. Ik heb ook veel van deze statistieken doorgenomen en ik kan haar gelijk geven.
(Huisarts in Rotterdam, dat lijkt me moeilijk en ondankbaar werk) - Geplaatst op zaterdag 06 oktober 2007 01:21Tessa37
Die groep is wel de laatste die je hoeft te adviseren over het jatten van tasjes. En laten we mensen serieus nemen ook moslims zijn niet uitgenodigd maar in meerderheid naar binnen geslopen na 1972.quote:
LPJ schreef op 05 oktober 2007 @ 16:56:
Ohja en als je trouwens die leeftijd zou hebben als je zogenaamd claimt te hebben dan ligt de grootste fout, als die er is, bij jou generatie omdat jullie ze hebben uitgenodigd! Dan hoop ik dat ze je tasje jatten om te te straffen, HA! - Geplaatst op zaterdag 06 oktober 2007 13:11LPJweet je wat je moet nieuwe Hitlers niet de ruimte geven!
genoeg is genoeg - Geplaatst op zaterdag 06 oktober 2007 14:56Tessa37
In neem aan dat je doelt op die nationalistische turken en marokkanen die aanhanger zijn van het islamofascisme en ook nog eens grijze wolf lid of amicales.quote:
LPJ schreef op 06 oktober 2007 @ 13:11:
weet je wat je moet nieuwe Hitlers niet de ruimte geven!
genoeg is genoeg - Geplaatst op zaterdag 06 oktober 2007 17:42LPJTessa37 dit is een quote van jou:
Als hoogopgeleide turk (en een afgemaakte vmbo opleiding mag al meetellen voor jullie als hoogopgeleid) praat je wel eens met andere turken. Zo, nou dat lijkt me een representatief onderzoek wat aan alle wetenschappelijke criteria voldoet. (Wetenschap zal in jullie kringen waarschijnlijk gelijk staan aan wat de imam zegt of een andere VMBO-er.)
Ik hoop dat jij en al die anderen hooggeschoolde turken ook woord zullen houden en ook werkelijk naar turkije gaan.
= 100% Rasistisch
Als iemand een gevaar voor Nederland is dan ben jij het wel, waarom hoepel jij niet op wij betalen je uitkering
trouwens Tessa dat is toch de naam van de teef van Wilders? - Geplaatst op zaterdag 06 oktober 2007 19:40Tessa37
In Turkije staat Mein Kampf al laren op de bestsellerslijst.quote:
LPJ schreef op 06 oktober 2007 @ 13:11:
weet je wat je moet nieuwe Hitlers niet de ruimte geven!
genoeg is genoeg - Geplaatst op zondag 07 oktober 2007 12:29LPJHet boek is niets voor niets in Nederland verboden, misschien juist omdat gekken zoals jij het anders en masse zouden kopen.
- Geplaatst op zondag 07 oktober 2007 19:04Tessa37
Zo'n slecht boek, daar heb ik niets mee. Maar in Turkije is het wel heel populair.quote:
LPJ schreef op 07 oktober 2007 @ 12:29:
Het boek is niets voor niets in Nederland verboden, misschien juist omdat gekken zoals jij het anders en masse zouden kopen. - Geplaatst op maandag 08 oktober 2007 09:46LPJEen slecht boek, hoezo gelezen? Waarom is het boek dan verboden in NL?
Als je nou het woord Jood in Mein Kampf vervangt door Moslim zie je dan een overeenkomst met jou uitspraak dat Moslims niet hoogopgeleid kunnen zijn? Dat namelijk verreweg de meest rasistische opmerking die in Nederland is geopperd in 62 jaar! - Geplaatst op maandag 08 oktober 2007 20:03Tessa37
De term "Rasistisch" is mij vreemd.quote:
LPJ schreef op 06 oktober 2007 @ 17:42:
Tessa37 dit is een quote van jou:
Als hoogopgeleide turk (en een afgemaakte vmbo opleiding mag al meetellen voor jullie als hoogopgeleid) praat je wel eens met andere turken. Zo, nou dat lijkt me een representatief onderzoek wat aan alle wetenschappelijke criteria voldoet. (Wetenschap zal in jullie kringen waarschijnlijk gelijk staan aan wat de imam zegt of een andere VMBO-er.)
Ik hoop dat jij en al die anderen hooggeschoolde turken ook woord zullen houden en ook werkelijk naar turkije gaan.
= 100% Rasistisch
Als iemand een gevaar voor Nederland is dan ben jij het wel, waarom hoepel jij niet op wij betalen je uitkering
trouwens Tessa dat is toch de naam van de teef van Wilders? - Geplaatst op maandag 08 oktober 2007 22:49LPJNee inderdaad het stellen van het VMBO als een hoge opleiding voor leden van een gehele bevolkingsgroep/religieuze groep is niet rasistisch hè? Hoe je het wendt of keert het is een directe belediging en stigmatisering van een etnische/ religieuze groep.
Geef het de term die je wilt, draai met woorden, maak er mooie woordspelingen over maar de kern is duidelijk: Rasistisch! - Geplaatst op maandag 08 oktober 2007 23:48Tessa37
Dat woord Rasistisch staat niet in mijn woordenboek., bij wie wel?quote:
LPJ schreef op 08 oktober 2007 @ 22:49:
Nee inderdaad het stellen van het VMBO als een hoge opleiding voor leden van een gehele bevolkingsgroep/religieuze groep is niet rasistisch hè? Hoe je het wendt of keert het is een directe belediging en stigmatisering van een etnische/ religieuze groep.
Geef het de term die je wilt, draai met woorden, maak er mooie woordspelingen over maar de kern is duidelijk: Rasistisch! - Geplaatst op dinsdag 09 oktober 2007 12:40LPJOngeacht de spelling komt het overeen met je denkbeelden, dan rijst de vraag of een spelfout dommer is dan het echte denkbeeld aanhangen
- Geplaatst op dinsdag 09 oktober 2007 14:29Tessa37
quote:
LPJ schreef op 09 oktober 2007 @ 12:40:
Ongeacht de spelling komt het overeen met je denkbeelden, dan rijst de vraag of een spelfout dommer is dan het echte denkbeeld aanhangen
Nee, echt dom is godsdienstkritiek te verwarren met ras. Niet in de laatste plaats omdat er tussen mensen geen verschil van ras bestaat, anders zouden blanken en zwarten niet onderling
kinderen kunnen maken. Tot zover de basiscursus politiek en biologie. - Geplaatst op dinsdag 09 oktober 2007 21:20LPJOhja je hebt helemaal gelijk: discriminatie op afkomst en discriminatie op basis van geloof zijn hele andere dingen.... Ja ik dacht dat discriminatie op geloof wel een racistisch iets was maar ik denk dat je gelijk hebt! Nee precies ik zat helemaal fout je bent helemaal geen racist!
- Geplaatst op dinsdag 09 oktober 2007 21:22LPJOhja en trouwens en de Holocaust, de vernietiging van een religeuze groep, was zeker ook niet gerelateerd aan geloof.
- Geplaatst op woensdag 10 oktober 2007 01:16Tessa37
quote:
LPJ schreef op 09 oktober 2007 @ 21:22:
Ohja en trouwens en de Holocaust, de vernietiging van een religeuze groep, was zeker ook niet gerelateerd aan geloof.
Alleen in de islam wordt gesteld dat je joden moet doden, en mohammed (Zijn Naam Dient In Stront Te Staan Geschreven) moordde joden uit op grond van hun geloof. Hitler dacht dat er een rassenindeling bestond, en dat is niet wetenschappelijk.
Je geeft dus een nogal islamitische manier van denken weer en dus ook niet al te fris. - Geplaatst op woensdag 10 oktober 2007 18:38LPJOh, oh, oh......
Wat bedoel je in vredesnaam nou weer hiermee? Blijk van totale respecteloosheid voor mensen met een andere religie, jammer dat we zo diep zijn gezonken dat we alleen nog maar kunnen schelden tegen Moslims! ik wens Nederland veel sterkte met deze NSB'er en haar vriendjes. Ik vertrek uit Nederland, een etnische blanke, en ik hoop dat meer mensen met een hoge opleiding vertrekken die er genoeg van hebben om de uitkering van PVV stemmers te betalen. Maak je arische samenleving maar zonder mij Eva Braun! - Geplaatst op donderdag 11 oktober 2007 10:45Dennis_1Nou Tessa, bericht in de Volkskrant van vandaag:
11 oktober 2007
Vier grootste steden zien allochtonen vertrekken
Peter de Waard
AMSTERDAM - Voor het eerst sinds hierover gegevens werden verzameld vestigen zich minder allochtonen in de grote steden dan dat er vertrekken.
Sinds 2000 is het aantal allochtonen dat arriveert als asielzoeker of voor gezinshereniging afgenomen, terwijl een groeiend aantal allochtonen het land verlaat. In 2006 is hierdoor voor het eerst een vertrekoverschot ontstaan voor de vier grote steden. In 1990 vestigden zich hier nog 21 duizend mensen uit niet-westerse landen meer dan er vertrokken, in 2000 waren dat er 13 duizend. In 2006 was er juist een vertrekoverschot van bijna drieduizend.
Dit blijkt uit cijfers van het CBS, dat spreekt van een trendbreuk. Het minder tolerante klimaat door de opkomst van Fortuyn en Wilders, de restrictie op immigratie en de verslechterde economische conjunctuur zijn volgens CBS-woordvoerder Jan Latten de mogelijke oorzaken.
De komst van Polen heeft nauwelijks invloed op deze trend. ‘De Polen concentreren zich vooral op het platteland zoals het Westland, de bollenstreek, Brabant en Limburg’, stelt Latten. ‘Daarnaast is hun positie in de maatschappelijke discussie anders. Zij komen hier als werkenden. Dat is veel minder geval bij politieke asielzoekers en mensen voor gezinsherenigingen.’
Veel jonge allochtonen verlaten Nederland. Ze gaan niet alleen terug naar Turkije of Marokko, maar emigreren ook naar de VS of andere westerse landen. Latten: ‘Het is het beter opgeleide deel, vaak kosmopolitische burgers die gaan naar waar het makkelijkst een baan is te vinden of het meeste geld kan worden verdiend.’
Van de vier grote steden had Rotterdam in 2006 het grootste vertrekoverschot (1617), gevolgd door Den Haag (913) en Amsterdam (453). Alleen in Utrecht vestigden zich vorig jaar per saldo 119 allochtonen meer dan dat er vertrokken.
http://www.volkskrant.nl/binnenland/article469268.ece/Vier_grootste_steden_zien_allochtonen_vertrekken - Geplaatst op vrijdag 12 oktober 2007 18:48Tessa37Waar staat dat ze hoogopgeleid zijn? Volgens prof. Bovenkerk waren 20 procent van de Turken in de grote steden betrokken bij drugshandel. Dat wordt tegenwoordig harder aangepakt. Tja, dan ga je ergens ander je heil zoeken met je illegale geld.
Het is ook moeilijker om een maagd uit de thuislanden in te laten vliegen, zoals vroeger gebruikelijk was, tja dan ga je een tijdje in Belgie wonen, dat kan omdat je toch een Europees paspoort hebt.
Dus de Volkskrant komt met politiek correct geneuzel. En zelfs de CBS woordvoerder lult maar wat uit zijn nek over waar juist geen cijfers van zijn. - Geplaatst op vrijdag 12 oktober 2007 23:29LPJBeste, beste Tessa Rost van Tonningen,
ik heb een hersenbrekende anti-racistische puzzel voor je: Sarkozy, de president van Frankrijk, kan denk ik als een rechtse man worden gekenmerkt. Punten die erg belangrijk waren deze Franse verkiezingen waren immigratie, integratie en criminaliteit. Toch is de vrouwelijke minister die verantwoordelijk is voor deze belangrijke zaken Rachida Dati. Dati is geboren uit een Marokaanse vader en een Algarijnse moeder en een progressieve Moslim.
Je hebt al eerder aangegeven dat hoogopgeleid en Moslim volgens jou inherent tegenstrijdig zijn, je definieerd Moslims dus als domme mensen, mindere mensen. Ik geloof dat een tijd geleden een term daarvoor is uitgevonden: 'untermenschen.' Als ik de theorie van jou nu in verband breng met deze Franse minister dan vraag ik mij een heleboel af. Hoe kan een Moslim hoog opgeleid zijn, voor een harde aanpak van criminelen zijn, voor uitzetting van illigalen etcetera etcetera. Ofwel een grote politieke overlap hebben met jou standpunten. Ofwel het simpele feit dat Dati een Moslim is zegt helemaal niets over haar politieke standpunten, haar iq noch haar loyaliteit. Leg dit maar eens uit. - Geplaatst op zaterdag 13 oktober 2007 02:26Tessa37LPJ,
Al weer geen enkel argument, wel een stortvloed aan drogredenen. - Geplaatst op zaterdag 13 oktober 2007 13:41LPJGoede uitleg, geen antwoord een beetje blaten...
Als je klaar bent je witte veters in je kisten te doen probeer dan toch nog eens na te denken aan wat er stond.... misschien kan je dan ooit een argument produceren - Geplaatst op zaterdag 13 oktober 2007 22:58Tessa37Ik zoek even wat niveau. Het heeft weinig zin om paarlen voor de zwijnen te gooien hier.
Dit onderwerp heeft 43 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 13-10-2007 22:58.