Welkom. Uw laatste bezoek was zaterdag 31 juli 2010 01:19.
- Tegenlicht-forum
- Reacties op uitzendingen
- Google: Achter het scherm
- kijken of mijn ranking nu naar beneden gaat ...
Dit onderwerp heeft 4 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 30-09-2007 12:19.
kijken of mijn ranking nu naar beneden gaat ...
- Geplaatst op zondag 07 mei 2006 22:35cartoonistIk heb laatst een kritische cartoon over google gemaakt, ik heb 'm vanavond op mijn site gezet en ik ben nu benieuwd of dit voor mijn ranking uitmaakt... zou google gevoelig zijn voor spot?

www.cartooncreator.nl - Geplaatst op zondag 07 mei 2006 23:51jonahatan1- ik denk niet dat Google's bots zo geavanceerd zijn dat ze die cartoon kunnen analyzeren en er wat uit halen.
2- ik denk niet dat Google medewerkers zoveel tijd hebben dat ze constant het web afstruinen naar kritische noten (daar zijn er meer dan zat van, hoor... miljoenen pagina's)
3- Google zal zeer meer zorgen maken om de concurentie en de lopende gerechtelijke procedures of zelfs eventuele toekomstige gerechtelijke procedures dan om kritiek
4- Google's pagerank is gebasseerd op de kwantiteit en kwaliteit van de links naar je pagina's en houdt niet zoveel rekening met het onderwerp...
5- Uitzondering op 4 is tot nog toe alleen gebruikt bij fraude
dus je page-rank zal niet zoveel veranderen... tenzij er opeens sites naar je pagina gaan linken of juist links weghalen om dat plaatje
- Geplaatst op maandag 08 mei 2006 14:02erik_amsterdamHé, een linkspammert :-)
- Geplaatst op maandag 08 mei 2006 19:25LeudeInderdaad.
Het feit dat je het nu hier plaatst doet wel íets (niet veel waarschijnlijk
). De cartoon verschijnt ook ergens anders. En op een pagina/website waar het woord Google vaker voorkomt. Dat zal best interessant voor ze zijn.
En ik denk dat Google medewerkers wel degelijk het internet deels handmatig in de gaten houden, ze weten vaak heel goed wat er speelt. Zo zal Google Nederland prima op de hoogte zijn van deze uitzending, en dit forum, en kijken naar de reacties hier. Niet engs, zeer normaal, elk bedrijf / instelling zou dat doen. Kun je alleen maar van leren. - Geplaatst op zondag 30 september 2007 12:19dewanandKritisch Podium Dewanandde cartoon klopt niet, want google controleert geen enkele website op internet. je meld je nieuwe site aan en de bots zoeken het uit. De google rankingscript bepaalt waar je site in de zoekresultaten komt en daarmee basta.
google is echt een global cyborg nu.
goed dat google bestaat.
dewanandKritisch Podium Dewanand, www.dewanand.com
- Tegenlicht-forum
- Reacties op uitzendingen
- Google: Achter het scherm
- kijken of mijn ranking nu naar beneden gaat ...
Dit onderwerp heeft 4 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 30-09-2007 12:19.