Welkom. Uw laatste bezoek was donderdag 09 september 2010 14:41.
Dit onderwerp heeft 67 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 03-10-2007 13:39. Dit onderwerp is gesloten!
- Pagina's:
- 1, 2, 3, Laatste - Volgende >
drs. Mohammed gaat weg?
- Geplaatst op maandag 01 oktober 2007 18:26Tessa37Hoeveel hoog opgeleide en goed geintegreerde Turken ons land verlaten, zoek dat eens precies uit? Nu is het giswerk en daar kun je geen uitzending op baseren.
En waar gaan de meesten van hen heen, dat weten we al; niet naar Turkije. En hebben juist de Turken die hoog opgeleid zijn in Nederland niet extra veel aan Nederland en de Nederlanders te danken?
In Turkije is de laatste jaren de call-centre branche zeer actief in het werven van Turkse Nederlanders, maar deze zijn niet hoogopgeleid, maar spreken voldoende Nederlands om werkzaam te zijn in die taal. Ze nemen op verzoek van hun werkgever ook een Nederlandse naam aan omdat dat vertrouwen inboezemt.
Er is al jaren bekend dat goed opgeleide Nederlanders steeds vaker het land de rug toe keren om de gevaren van de steeds groter groeiende moslimpopulatie niet mee- te hoeven maken en of te betalen. Deze groep bestaat echt, die turkse groep is weer een prachtig in de markt gezette hoax.
De slechte toeleiding van allochtonen met een middelbaar of hoger afgerondde studie moet veeleer gevonden worden in: slechtere beheersing van het nederlands, en tevens weinig inpasbare attitudes, die voor ergenissen zorgen op de werkvloer. - Geplaatst op maandag 01 oktober 2007 18:41Tessa37Daarnaast zijn er nog talloze andere redenen om Nederland te verlaten. In islamitische kringen is dat vooral ook de veelal zeer strenge sociale controle. Woningen in Nederland zijn extreem duur zeker vergeleken met de turkse woningmarkt.
- Geplaatst op maandag 01 oktober 2007 21:37luckybeeJa een paar Turken gaan terug naar Turkij en in hun plaats komen nu een hele hoop,zogenaamde Turkse touristen , naar ons land en die zijn nog altijd hier.Erg lange verblijf voor touristen.
Door Geert Wilders worden ze gediscrimineerd?Was rotzooi schoppen lang voor dat Wilders in de politiek bezig was?Anatolische boeren jochy's mogen bij ons universtaire opleiding genieten, nu praten ze ons in onze eigentaal om.Een turkse, beweerd zelf dat ze door ons aan haar haren gesleurd wordt; man alleen leden van de PvdA kan zo iets geloven.
Perzoonlijk ben ik blij als ze allemaal oprotten, dan moeten wij niet te voorzichtig zijn om te zien wie onze vijanden zijn.Belangrijke Leden van Al Qaida zijn allemaal hoog opgeleide moslims.
En aan de turkse moslima:"denk er aan dat je niet door je Wali verkocht wordt.Zonder Wali mogen julie helemaal niet leven.En dat is Islam.Bekijk maar de Medina predikkingen van Mohammed, het predikt alleen moord doodslag, vernedering en overgave van ons ongelovigen (Kafirs), aan Allah. Vergeet het, ik blijf een Christen,en ik wil dat ook mijn kinderen Christenen of van mij uit Atheisten blijven als ze dat willen en niet gedwongen wordt moslim te worden.of gedood.Weet je waar om de Serviers julie tot op de bot haten? zij waren eens Dhimi's onder julie laarsen.En dat hebben ze nog niet vergeten. Julie hebben daar een bouwwerk achtergelaten een pyramide uit gekopte serviers gebouwd
http://www.srpska-mreza.com/library/facts/Chele-kula.htmlluckybee wijzigde dit bericht op 01-10-2007 21:49 met 37% - Geplaatst op maandag 01 oktober 2007 22:38Tetabiakti2Het stikt in deze teksten van de taalfouten. Bijna niemand beheerst het Nederlands nog goed, ook zogenaamde 'autochtonen' niet.

- Geplaatst op maandag 01 oktober 2007 22:44spaceseti111Hello to all!,
Well I cant write in Dutch but funny thats never stopped me from seeing or reading utter rubbish....let me make it simple for those of you who who would care to pen your Dutch eyes a little.
I have worked in Belgium for these past 12 years with many nationalities and guess what my ex boss was a very funny clever witty man called Vincent Heintz... He was my mentor who I owe a great deal... made me the great business person i am today (not big headed)!!!.
guess what I met a GORGEOUS WOMAN IN MY COMPANY 2 years ago...Yes the very same Turkish star on the TV tonite .. Hanim. Through her have travelled alot in Holland and met more lovely aimiable people and I would never have guessed could in some ways be so narrow minded.
The Lady who told her tale of the Policeman was absolutely true and make no mistake its not really in my brief today to lie ..although to my cost I found out it never pays!.
So please try to open those Dutch eyes and see that Racism does exist even in such an apparentely open society that is Holland. It really does take all kinds and you know what the policeman in question will have replayed what he knows he did and probally would take it back if he could ... but a fools a fool!.
Thanks for reading and I hope my terrible English rose has not set you off on a natonalist fervour (god thats a mouthfl)!.. I still love Amsterdam and Levant rules!!! I dont get money for saying that either!...
This has been Sunil oops Spaceseti111 - Geplaatst op maandag 01 oktober 2007 22:52spaceseti111This one is for LuckyBee... or Lucky You!!! I was on my way to get a glass of chilled Chardonay when i had the misfortune to read your comments... What planet may I ask do you come from or more importantly want to goto??
I mean go home Turks is so...well so 70-80's I would not be surprised if you have not tripped over your big Dock Martins (boots for those who arnt old like me ...44)! or your braces hanging off your turned up bleached jeans pulled up over your narrow waist and check button down Fred Perry shirt.... gasp!
do us a favour and if you believe in what you say go back to the place you once spawned from..you know the little rock by the pond.. its cool and wet and lacks anything sharp... bit like your comments .. ciao LuckyBee.. luvvvvvv the handle!... thats your nickname... - Geplaatst op maandag 01 oktober 2007 23:23Dennis128Dus allochtonen die door zijn eigen inspanningen gebruik heeft gemaakt van de beschikbare mogelijkheden in NL en daardoor hoog opgeleid zijn, zouden ook jou moeten bedanken voor het feit dat zij hun diploma’s hebben gehaald? DENK eens na.
Wat als een allochtoon faalt in deze maatschappij en de kansen om een goede opleiding te volgen niet weet te benutten? Als je consequent en fair bent, dan zou jij je ook verantwoordelijk moeten voelen voor het falen van deze groep? Ik betwijfel het.
Laat aub tot je doordringen dat iemand die hoog opgeleid is vooral dank verschuldigd is aan diens ouders, zijn leraren en allen die bewust en met de nodige wil en inspanningen hebben bijgedragen aan de vorming van deze persoon.
Ik denk niet dat een hoog opgeleide allochtoon dank verschuldigd is aan iemand zoals jij, tenzij jij zelf aan de vorming van deze hebt bijgedragen. Aangezien het jou duidelijk schort aan een stukje eigen vorming acht ik deze kans klein.
Hoeveel dankbaarheid heeft Nederland geuit tov de Molukkers die voor Nederland gesneuveld zijn of de voormalige koloniën die door Nederland destijds ‘leeggeroofd’ zijn?
En over de groep Nederlanders gesproken die Nederland verlaten, zgn om ‘de gevaren van de steeds groter groeiende moslimpopulatie niet mee- te hoeven maken en of te betalen’. Deze groep wordt door jou geschetst
als ‘slachtoffers’. Waarom heb je het niet over de dankbaarheid of ondankbaarheid van deze groep?
En wat de ‘weinig inpasbare attitudes’ betreft, hebt je misschien wel gelijk dat er zulke gevallen zich voordoen, net zoals een allochtoon kan worden geconfronteerd met discriminerende attitudes van collegae.
Het responderen op dergelijke gedragingen van allochtonen die minder bereid of in staat zijn om zich in verschillende arbeidssituaties in te passen, door op jouw manier te generaliseren, maakt jouw hiermee geen haar beter.
Al met al kan ik concluderen dat jij het minst dankbaar bent voor alle kansen die jij als autochtoon tot je beschikking hebt gekregen, want blijkbaar heb jij geen gebruikt weet te maken van de goede opleidingsmogelijkheden óf heb je er bar weining van opgestoken. Je wereldbeeld en objectiviteit laat nl nogal wat te wensen over.
Dennis de allochtoon - Geplaatst op maandag 01 oktober 2007 23:33Dennis128En wat die Luckybee betreft. Dat is er een om in de gaten te houden. Er mee discussiëren heeft nog minder zin.
- Geplaatst op dinsdag 02 oktober 2007 03:34Tessa37De aanwezige moslims hebben Nederlanders alleen heel veel geld gekost. WIj hebben onze aardgasbaten aan die groep verjubeld. Nog steeds kost deze groep moslims veel meer dan ze ooit aan de economie hebben bijgedragen.
Daarnaast hebben Nederlandse onderwijzers (waar ik inderdaad ook toe behoor) zich de poten uit het lijf gelopen om al die achterstandkinderen voldoende bij te spijkeren om nog net het VMBO te kunnen halen. - Geplaatst op dinsdag 02 oktober 2007 03:41Tessa37De autochtone groep die weg trekt, dat zijn de mensen waar wij wel iets aan zouden hebben. Maar die houden het na vele pogingen voor gezien. Als je kind wordt weggepest op school omdat hij geen moslim is, dan pak je gauw je biezen en ben je niet meer zo enthousiast over de multicul. De autochtone vlucht is geen hoax, de zogenaamde uittocht van Turken is volledig politiek gespindoctord.
- Geplaatst op dinsdag 02 oktober 2007 03:46Tessa37Een belangrijke rede waarom de grootste groep moslim-allochtonen niets van hun opleiding maken (VMBO, want daar zit de meerderheid van hen) is omdat ze lui zijn en er hier toch uitkeringen worden uitgedeeld. En daar hebben hun ouders in meerderheid het voorbeeld toe gegeven.
- Geplaatst op dinsdag 02 oktober 2007 04:18werkendeallochtoonAaah Tessaaaa,
Het is zo laat en je bent nog online? Foei!
Ben je misschien toch geen onderwijzeres en gewoon werkloos thuis en lekker reageren tot in de ochtenduurtjes??? Hmmm? Vertel me eens. Mocht je onderwijzeres zijn, wat ik dus zeer betwijfel, dan weet ik bijna honderd procent zeker dat je geen "juf Nederlands" bent
Oh, waarom ik dan hier ben? Nou ik ben een werkende allochtoon die 4 dagen per week werkt en toevallig de komende 3 maanden vrij heeft op dinsdagen en dus lekker kan opblijven. Heerlijk. Nou dat is dus mijn reden. Wat is jouw reden? Je gaat me toch niet vertellen dat jij ook op dinsdag vrij bent? Nee toch meid? Dat kan niet waar zijn joh!
... Stel; mocht het waar zijn, zullen we dan morgen een kop koffie drinken en samen hebben we dan over die vieze "awtkeringtrekkende" allochtonen. Goed? Let me know.
Kusjes van een deze keer werkende allochtoon
- Geplaatst op dinsdag 02 oktober 2007 10:24luckybee
Beste Tetabiakti2 In tegenstelling met jouw, heb ik in mijn hele leven, nooit subsidie"s gehad en heb mijn opvoeding en school zelf moeten betalen.Ik heb mijn werk /leven zonder Subsiedie's in het buitenland met veel succes,moeten maken , daar om vergeet ik de meeste wat ik hier opschool heb geleerd 50-60 jaren onderwegs helemaal alleen ,is een verdomde lange tijd, en nooit meer een woord nederlands gesproken.Ik ben verbaasd dat ik nog enigermaten verstaanbaar kan maken.Let meer op de inhoud en niet op mijn spelfouten.Ben je een turk? hier heb ik een verassing voor je , een uitspraak van jouw heilige Profeet Mohammed.quote:
Tetabiakti2 schreef op 01 oktober 2007 @ 22:38:
Het stikt in deze teksten van de taalfouten. Bijna niemand beheerst het Nederlands nog goed, ook zogenaamde 'autochtonen' niet.
SAHIH BUKHARI
Volume 4, Book 52, Number 179:
Narrated Abu Huraira:
Allah's Apostle said, "The Hour will not be established until you fight with the Turks; people with small eyes, red faces, and flat noses. Their faces will look like shields coated with leather. The Hour will not be established till you fight with people whose shoes are made of hair."
Was daar om bij julie de odalisken heel hoog in de Koers?Zo dat julie geen spleet ogige platteneus hebben, en op een Seljoek meer , gaat lijken?
Staat alles derin waar je het vinden kan. - Geplaatst op dinsdag 02 oktober 2007 10:37albtirVijf jaar geleden ben ik naar Nederland gekomen. Ik heb de taal geleerd een opleiding gevolgd en tegenwoordig werk ik en ga nog naar school.
Ik voelde zo mee met de mensen die hun verhaal vertelden in het programma. Ik zou willen dat ik terug kon en dat ik een toekomst kon bouwen in mijn land, maar dat kan nu niet.
Tegen de discriminatie die steeds erger wordt kan ik er wel tegen. Wat ik verschrikkelijk vind is dat mijn zoon hier gaat opgroeien en als hij zich ook niet gewoon gelijk gaat voelen in deze maatschappij. Ik kan bijna huilen als ik denk dat als hij groter is en naar school gaat ,dat de mentaliteit hetzelfde is.
Asjeblieft mensen denk eens na we zijn allemaal mensen. Verplaats je je eens in een ander ''cammina in altri moccacini''. en dan iemand beoordelen. - Geplaatst op dinsdag 02 oktober 2007 10:54Dennis128Luckybee,
Het verschil tussen MENS en DIER ligt in het niveau van intelligentie. Niet de uiterlijke kenmerken. Anders kun je koeien ook gaan meetellen, want witte koeien bestaan immers ook.
Meer intelligentie = meer mens
Aan jouw woorden merk ik op dat je intelligentie vrij laag is, hetgeen mij zeer doet twijfelen over in hoeverre jij genoeg tussen je oren hebt om je als mens 'meer' te gaan voelen.
Denk eens hierover na (als het lukt).
Dennis de allochtoon - Geplaatst op dinsdag 02 oktober 2007 11:14Dennis_1De mentaliteit van Luckybee, die tegenwoordig bon ton is in NL is voor mij onder meer een reden geweest om te vertrekken. En ik ben geen Turk, maar een hoogopgeleide Nederlander (32) die zijn eerste t/m zijn 18e in het buitenland heeft doorgebracht. Dat geeft wel een bredere blik op de wereld. Niet de allochtonen, maar het huidige "spruitjesnationalisme" vertegenwoordigd door Verdonk en Wilders heeft mij uit NL gedreven!
Maar wat naar mijn idee vooral speelt, is dat we in een tijd leven van enorme veranderingen. Internet heeft de wereld kleiner gemaakt. Meer migratie. Oude zekerheden zijn weggevallen, marktwerking is in de plaats gekomen. Nieuwe machtsblokken onstaan. Dan is het geen wonder dat er een heimwee ontstaat naar vroeger, de gezapige jaren ´50 (verpersoonlijkt door Balkenende), toen er nog nauwelijks allochtonen in NL woonden. Deze zijn in deze periode van onzekerheid goede zondebokken!
Ik mis NL (de Randstad) niet. Meer ruimte waar ik nu zit! - Geplaatst op dinsdag 02 oktober 2007 16:06luckybeeDennis_1 schreef De mentaliteit van Luckybee, die tegenwoordig bon ton is in NL is voor mij onder meer een reden geweest om te vertrekken. En ik ben geen Turk, maar een hoogopgeleide Nederlander (32) die zijn eerste t/m zijn 18e in het buitenland heeft doorgebracht. Dat geeft wel een bredere blik op de wereld. Niet de allochtonen, maar het huidige "spruitjesnationalisme"
Tsia meneer is zo overtuigd van zijn ego, dat hij denk boven alles te staan;Zijn eerste tot 18 in het buitenland heeft verbracht? en toch niets er van geleerd?Hoog opgeleide Nederlander, die zijn land bedenkenloos aan de islam wil overgeven?
Dennis_1 schreef Maar wat naar mijn idee vooral speelt, is dat we in een tijd leven van enorme veranderingen. Internet heeft de wereld kleiner gemaakt. Meer migratie. Oude zekerheden zijn weggevallen, marktwerking is in de plaats gekomen.
Ik heb niets tegen markwerking; ik heb wat tegen mensen die onze cultuur en gewoonten willen veranderen, en daar voor hun cultuur bij ons willen etabliceren; die niets anders is als een inhumane cultuur, dat zie je hoe ze met hun vrouwen (Dochters, en moeders) om gaan. Juist om dat de internet de wereld kleiner heeft gemaakt moeten wij oppassen wat voor mensen wij binnen laten, en niet alleen naar binnen kijken maar ook wat buiten onze wereld gebeuren.
Dennis_1 schreefDan is het geen wonder dat er een heimwee ontstaat naar vroeger, de gezapige jaren ´50 (verpersoonlijkt door Balkenende), toen er nog nauwelijks allochtonen in NL woonden. Deze zijn in deze periode van onzekerheid goede zondebokken!
Ik mis NL (de Randstad) niet. Meer ruimte waar ik nu zit!.
Ik heb geen heimwee naar de 50 jaren of wat dan ook in tegen deel, ik kijk naar de toekomst;En denk hoe onze kinderen in het land van hun voor ouders als Dhimi's moeten leven; status minder als honden en varkens.Om dat julie zo'n achterlijke cultuur als de islam bedenkenloos geimporteert hebben. Daar om wil ik dat dit land zo blijft als voorher, verijkt met Hindoe's Budhist, Taoisme,en atheisten animisten maar niet met de islam, want ze willen uit ons land een khalifaat maken, en dat is een monoculturele,theocratische absolute, regiem die anders denkende uitroeien willen.Zo dat onze kinderen die in de vreemde verwijlen het land van hun vaderen kunnen bezoeken, en trots kunnen zijn op wat wij hebben berijkt, een unieke land, dat dieper ligt als het zee niveau.Ik vind wel dat ook dat , iets is,om trots op te kunnen zijn.Ook als het maar een klein landje is. - Geplaatst op dinsdag 02 oktober 2007 16:29Dennis_1Boven ongenuanceerde racistische uitspraken sta ik zeker!
En hoezo lever ik het land uit aan moslims? Ik vertrek gewoon enerzijds omdat de huidige sfeer in het land mij niet aanstaat, en anderzijds omdat ik mijn vaardigheden en talenten in het buitenland beter kan ontplooien. Dat is gewoon mijn vrijheid - Geplaatst op dinsdag 02 oktober 2007 16:34Tessa37Ik zie dat hier geen argumenten gelden, maar drogredenen om de discussie te ontlopen.
Typisch gedrag van eigenlijk alle discussie over de multikul. - Geplaatst op dinsdag 02 oktober 2007 16:36werkendeallochtoon@Luckybee
Nee, mensen, weten jullie wel wat het probleem van luckybee is?
Deze meneer zit vol haat en wraakgevoelens jegens Turken (en alle andere afstammelingen van Ottomanen). Hij is heel duidelijk Serviër (vandaar zijn op Jugoslavisch lijkende Nederlands). Deze meneer kan nooit normaal discussieren. Op de middelbare school maakte ik ook enkele Servische medeleerlingen mee, velen zaten ook met haatgevoelens jegens Turken, want zo leren ze dat thuis. Hun haat tegen de Turken wordt in leven gehouden door hun Servische ouders. Er waren ook enkele (heel weinig) Serviërs die zich schaamden voor de crimes against humanity die de Serviers in Servie aan het begaan waren, ik heb dan over begin jaren negentig.
Luckybee is een Servier en helaas haten de meeste Serviers Turken. Hij heeft over Cela Kula. Een weldenkende Turk keurt zoiets ook niet goed, ik bijvoorbeeld keur het niet goed Luckybee, maar wat denk jij van de Servische criminelen als Karadzic? Hem zien jullie toch niet nog steeds als held hoop ik?
Als je nog steeds met haatgevoelens gaat rondlopen, dan zeg ik heel duidelijk: Talk to the hand! - Geplaatst op dinsdag 02 oktober 2007 16:39werkendeallochtoonKom op zeg Tessa!
Jijzelf begon met rare schrijfsels.
En; mag je eigenlijk wel internetten op jullie school? Ben je nu thuis of ben je onze belastingcenten aan het opmaken door op je werk niet te werken? Nou? - Geplaatst op dinsdag 02 oktober 2007 16:43Tessa37Weer zie je nergens argumenten, maar och wat hebben ze veel noten op hun zang.
Reken er maar op dat er meer Turken weggaan uit Nederland omdat Justitie achter ze aanzit dan omdat ze het hier zo slecht hebben. - Geplaatst op dinsdag 02 oktober 2007 16:58werkendeallochtoon@Tessa
Maar telkens antwoord je me niet

Laat maar, het lukt je waarschijnlijk niet.
Nou, vertel ons dan nu waarom de justitie achter Turken zou zitten. Nou? - Geplaatst op dinsdag 02 oktober 2007 17:03werkendeallochtoon@Tessa
Tessa, jij noemt het multikul, maar hoe je het went of keert worden alle landen (inclusief Turkije) multiculturele landen. Uiteindelijk, misschien over 100-150 jaar, gaan denk ik mensen niet meer aan een ras behoren. Dat vind jij misschien wel erg, maar ik heb zoiets van; meng die boel maar jongens!
- Geplaatst op dinsdag 02 oktober 2007 17:27Tessa37Multikul staat niet voor multi-etnisch. Vertel eens werkendeallochtoon (dat je erbij zet dat je werkend bent is al veelzeggend) Welke relevante vragen stelde jij tot op heden?
Dit onderwerp heeft 67 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 03-10-2007 13:39. Dit onderwerp is gesloten!
- Pagina's:
- 1, 2, 3, Laatste - Volgende >